اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

آموزش 150 هزار نفر ساعت در مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: 150 هزار و 26 نفر ساعت آموزش در مراکز ثابت شهری فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان سپری شده است.

آموزش 150 هزار نفر ساعت در مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای زنجان

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح روستاها و شهرستان زنجان برگزار می‌کند.

وی به عملکرد مرکز شهید بهشتی در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به نوع کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای 150 هزار و 26 نفر ساعت آموزش در مراکز ثابت شهری سپری شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه در مراکز سیار شهری 69 هزار و 532 نفر ساعت آموزش سپری شده، گفت: در روستاهای شهرستان زنجان 38 هزار و 886 نفر ساعت دوره‌های آموزش برای کارآموزان سپری شده است.

* آموزش 15 هزار و 249 نفر ساعت آموزش در صنایع ضمن کار

این مسئول با اشاره به اینکه در صنایع ضمن کار 15 هزار و 249 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان سپری شده است، تصریح کرد: همچنین در پادگان‌های استان زنجان 61 هزار و 316 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان انجام شده است.

افشاری اضافه کرد: 16 هزار و 525 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان در حوزه استاد شاگردی برگزار شده است.

وی در ادامه به عملکرد مرکز شهید بهشتی متقاضیان با توجه به نوع دوره‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: 48 نفر از کارآموزان در رشته اتومکانیک در دوره‌های آموزشی مربوط به این رشته شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه 122 نفر در رشته‌های مربوط به امور مالی و بازرگانی حضور داشتند، افزود: 134 نفر از کارآموزان نیز در رشته امور اداری شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه 264 کارآموز در دوره‌های آموزشی رشته برق شرکت کردند، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و ایمنی 77 نفر از کارآموزان شرکت کردند.

افشاری با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال‌جاری 12 نفر از کارآموزان در رشته‌های مربوط به تاسیسات حضور داشتند، گفت: در حوزه جوشکاری و بازرسی جوش نیز 99 کارآموز در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع چوب شش نفر از کارآموزان حضور داشتند، تصریح کرد: در حوزه صنایع‌دستی و دوخت‌های سنتی نیز 56 کارآموز حضور داشتند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه 106 نفر از کارآموزان در دوره‌های آموزشی صنایع شیمیایی شرکت کردند، اضافه کرد: در رشته صنایع غذایی 16 نفر کارآموز شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در رشته طراحی و دوخت 74 نفر شرکت کردند، ابراز داشت: در حوزه عمران نیز 222 نفر حضور داشتند.

* حضور 880 کارآموز در رشته‌های فناوری اطلاعات

افشاری با بیان اینکه 880 نفر از کارآموزان علاقه‌مند در رشته‌های فناوری اطلاعات شرکت کردند، ادامه داد: 69 نفر از کارآموزان در رشته‌های مربوط به کشاورزی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه 44 نفر از کارآموزان در دوره‌های مربوط به حوزه کنترل و ابزار دقیق شرکت کردند، عنوان کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری 79 کارآموز در رشته‌های مربوط به مخابرات شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان اذعان داشت: همچنین 54 نفر از کارآموزان نیز در رشته‌های مربوط به مکانیک شرکت کردند.

این مسئول در پایان متذکر شد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول