اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 362 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 362 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 362 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خانه انفاق زنجان یک مرکز نیکوکاری است که به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های اجرایی کمیته امداد و همچنین سهولت در امور خیرین تاسیس شده است.

وی با اشاره به همکاری مطلوب مردم استان با امدادگران خانه انفاق ادامه داد: خوشبختانه از زمان آغاز به کار این مرکز شاهد افزایش کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در خانه انفاق زنجان و ثبت نام از آنها به منظور مشارکت در راستای حمایت از ایتام زیر پوشش افزود: طی آبان ماه سال جاری 308 میلیون و 151 هزار ریال کمک مردمی در قالب این طرح جمع‌آوری شده و 24 حامی خیراندیش با مراجعه به این مرکز کفالت 26 یتیم را از سراسر استان قبول کرده‌اند.

این مسئول همچنین با اشاره به جمع‌آوری فطریه‌ در این مرکز نیکوکاری عنوان کرد: در آبان ماه امسال 140 هزار ریال فطریه و 705 هزار ریال کفاره در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه به جمع‌آوری 8 میلیون و 224 هزار ریال صدقه در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و گفت: همچنین در قالب طرح احسان زائر نیز 124 هزار ریال کمک در این مرکز جمع‌آوری شده است.

وی همچنین به جمع‌آوری 6 میلیون و 93 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح شفا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طی آبان ماه یک مورد حامی یابی در قالب این طرح صورت گرفته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح محسنین که به منظور حمایت از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش این نهاد صورت می‌گیرد را 10 میلیون و 400 هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت: طی آبان ماه در قالب این طرح سه مورد حامی یابی انجام شده است.

این مسئول به جمع‌آوری یک میلیون و 100 هزار ریال کمک مردمی در طرح صدقه برای سلامتی برای امام زمان (عج) اشاره داشت و گفت: توزیع سه صندوق کوچک و همچنین جمع‌آوری 166 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط امدادگران در خانه انفاق است.

حسنلو در ادامه مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح احسان تاج گل را 2 میلیون و 700 هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: طی آبان ماه امسال در قالب طرح یاسین نیز 3 میلیون و 130 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی همچنین مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح احسان حسینی را 12 میلیون و 345 هزار ریال عنوان کرد و یادآور شد: در مدت اعلام شده 3 میلیون ریال کمک مردمی نیز در قالب نذورات مردمی جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین به جمع‌آوری 748 میلیون و 400 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و اضافه کرد: طی آبان امسال مردم خیر استان زنجان در قالب جشن عاطفه‌ها و یاری به دانش‌آموزان نیازمند 5 میلیون و 330 هزار ریال کمک کرده‌اند.

این مسئول اذعان داشت: در مجموع طی آبان ماه سال جاری 362 میلیون و 454 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

وی در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان طرح‌های مشارکتی این نهاد اذعان داشت: امیدواریم در ادامه سال نیز شاهد مشارکت مطلوب و همکاری بیش از پیش مردم استان در ارائه خدمات بهتر به مددجویان کمیته امداد باشیم.

انتهای پیام/73005/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول