اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پر‌قضاوت داوران قزوینی در مسابقات فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور

با تصمیم مسئولان کمیته داوران فوتبال و فوتسال کشور، داوران قزوینی قضاوت 3 مسابقه فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور را بر عهده می‌گیرند.

هفته پر‌قضاوت داوران قزوینی در مسابقات فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسئولان کمیته داوران فوتبال و فوتسال کشورمان قضاوت سه مسابقه این رقابت‌ها را که در چارچوب لیگ‌های مختلف باشگاه‌های کشور در روزهای آینده برگزار می‌شود به داوران قزوینی سپردند.

بر این اساس مصطفی عزیزی، علیرضا طاهرخانی و رسول بابایی بازی تیم‌های داماش گیلان با سپاهان اصفهان که در چارچوب مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود را سوت می‌زنند.

اما مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: داوران فوتسال کشورمان نیز همزمان با برگزاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به امر قضاوت می‌پردازند و با تصمیم صورت گرفته مسئولان کمیته داوران فوتسال، ولی صفارها و حسن کشاورز از قزوین دیدار تیم‌های شهید منصوری قرچک با پتروشیمی بندر ماهشهر را قضاوت می‌کنند.

حسین استاد آقایی افزود: همچنین تیم داوری پویا قاسمی، مسعود شهسواری و سعید محمدی نیز قضاوت دیدار تیم‌های پورالبرز با داماش گیلان از سری مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را بر عهده می‌گیرند.

وی از حضور دو داور قزوینی در دوره توجیهی داوران لیگ برتر خبر داد و گفت: مجید ویشگاهی و بابک عباسقلی‌زاده که در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور نیز سابقه قضاوت داشته‌اند هم‌اکنون در این دوره که در تهران در حال برگزاری است، حضور پیدا کرده‌اند.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قزوین حضور داوران قزوینی در مسابقات لیگ‌های مختلف باشگاهی فوتبال و فوتسال کشورمان را اتفاقی خوشایند توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه ورزش فوتبال و فوتسال در این استان مورد توجه هیئت فوتبال و مسئولان کمیته فوتسال قرار گرفته است، بنابراین در کنار رشد فوتبال و فوتسال در استان باید با همکاری و برنامه‌ریزی دقیق و مستمر تلاش شود تا داوری فوتبال و فوتسال استان هم بتواند رفته‌رفته رشد و پیشرفت داشته باشد تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد قضاوت داوران قزوینی در مسابقات سطح بالای کشورمان باشیم.

انتهای پیام/77004/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول