اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال هفته دهم لیگ پانزدهم فوتسال

تیم داوری مصاف ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد مشخص شدند

تیم داوری قضاوت‌کننده مسابقه حساس تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد در هفته دهم از نیم فصل نخست لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور مشخص شد.

تیم داوری مصاف ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال سه دیدار از هفته دهم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه بیشت و ششم آبان ماه در شهرهای قم، تبریز و اصفهان به انجام می‌رسد و چهار بازی دیگر نیز فردا دوشنبه بیست و هفتم آبان در شهرهای تبریز، ماهشهر و تهران برگزار خواهد شد.

انجام 3 بازی در روز نخست 

بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده تمام این بازی‌ها از جمله دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد در هفته دهم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا ماهان تندیس در تلاش برای کسب پنجمین برد این فصل و سومین پیروزی خود در خانه برابر رقیب مشهدی به میدان برود.

در حالی که دهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور به مدت دو روز با برگزاری هفت بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است در پنجمین دیدار خانگی خود مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد قرار بگیرد.

دیدار ماهان تندیس قم و فرش آراء مشهد از دهمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت 16 عصر امروز یکشنبه بیست و ششم آبان ماه به میزبانی تیم ماهان تندیس قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را یحیی حسینی تالاری به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین نمایندگان قمی و مشهدی لیگ برتر فوتسال را محمد حیرتی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، میرهادی اسماعیلی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و انور ابراهیم‌پور به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 13 امتیاز در مکان هفتم جدول ایستاده است، زیرا ماهان تندیس قم از 9 بازی قبل خود چهار پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال شهرداری ساوه، زمزم اصفهان، هلال احمر آذربایجان شرقی و عملیات غیرصنعتی ماهشهر در کارنامه دارد.

ثبت 3 شکست خانگی و یک باخت در میهمانی حریفان 

البته شاگردان سیدوحید غیاثی سرمربی و حسین شمس مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته‌های سوم، پنجم و نهم در خانه به تیم‌های حفاری اهواز، شهرداری تبریز و صنایع گیتی پسند اصفهان باخته و بیرون از خانه نیز با تیم تاسیسات دریایی تهران تن به تساوی داده‌اند.

از سوی دیگر تیم فوتسال فرش آراء مشهد در حال حاضر در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از 9 بازی قبل خود 14 امتیاز در کارنامه دارد و هم اکنون یک پله بالاتر از ماهان تندیس قم در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

برنامه دیدارهای هفته دهم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور:

یکشنبه 1392/08/26                     ساعت 16:00

ماهان تندیس قم- فرش آراء مشهد(سالن شهید حیدریان قم)

شهرداری تبریز - شهید منصوری قرچک (سالن شهید پورشریفی تبریز)

گیتی پسند اصفهان - میثاق تهران(سالن پیروزی اصفهان)

دوشنبه 1392/08/27                    ساعت 16:00

هلال احمر تبریز - زمزم اصفهان (سالن شهید پورشریفی تبریز)

پتروشیمی ماهشهر - راه ساری (سالن بعثت ماهشهر)

دبیری تبریز - شهرداری ساوه(سالن علوم پزشکی تبریز)

تاسیسات دریایی ایران - شرکت ملی حفاری ایران (سالن شهید دستگردی تهران)

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول