اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال هفته یازدهم لیگ پانزدهم فوتسال

داور بین‌المللی قاضی مصاف ماهان تندیس قم و میثاق تهران شد

داور بین‌المللی فوتسال به عنوان قاضی مسابقه حساس تیم‌های ماهان تندیس قم و میثاق تهران در هفته یازدهم از نیم فصل نخست لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور معرفی شد.

داور بین‌المللی قاضی مصاف ماهان تندیس قم و میثاق تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تمام بازی‌های هفته یازدهم دور رفت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه سوم آذرماه در شهرهای مشهد، اهواز، ساری، اصفهان، قرچک، ساوه و تهران به انجام می‌رسد و بعد از آن لیگ برتر با تعطیلی 12 روزه رو به رو خواهد شد.

بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده تمام این بازی‌ها از جمله دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و میثاق تهران در هفته یازدهم از دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا ماهان تندیس در تلاش برای کسب پنجمین برد این فصل و سومین پیروزی خود در میهمانی رقبا برابر رقیب تهران صف‌آرایی کند.

در حالی که یازدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری هفت بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است در پنجمین دیدار خارج از خانه خود مقابل تیم فوتسال میثاق تهران حضور یابد.

دیدار ماهان تندیس قم و میثاق تهران از بازی‌های مهم یازدهمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال است که طبق برنامه کمیته فوتسال از ساعت 16 عصر امروز یکشنبه به میزبانی تیم میثاق تهران و شاگردان محمود خوراکچی در سالن شهرداری منطقه 11 تهران برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را علی پورافشار به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه حساس بین نمایندگان قمی و تهرانی لیگ برتر فوتسال را عارف سیاحی به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، عظیم رحمتی‌اصل به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و علیرضا بیت‌سیاح به عنوان وقت نگهدار، دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس خواهد بود ضمن اینکه علیرضا رجبی نیز به عنوان ناظر داوری این دیدار معرفی شده است.

علی پورافشار داور اول دیدار ماهان تندیس قم و میثاق تهران هفته قبل مسابقه حساس میثاق تهران با گیتی‌پسند اصفهان را در سالن پیروزی اصفهان قضاوت کرد، دیداری که میثاقی‌ها توانستند قهرمان فصل قبل لیگ برتر را در خانه‌اش شکست بدهند.

پورافشار در حالی این دیدار را قضاوت می‌کند که از سوی AFC نیز عملکردش در قضاوت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد زیرا ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور ارزیابی علی پورافشار، داور بین‌المللی فوتسال ایران بیست و چهارم دی‌ماه به تهران می‌آید.

بر همین اساس سامی ناتن ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت علی پورافشار را زیر نظر خواهد گرفت و پس از ارزیابی‌هایش رای نهایی در خصوص اینکه این داور شرایط اضافه شدن به لیست داوران الیت را دارد اعلام می‌کند در حالی که این داور متولد سال 1358 در شهر اهواز است و 168 سانتیمتر قد دارد و وزن وی نیز 61 کیلوگرم است.

پورافشار دارای تحصیلات لیسانس است و شغل اصلی‌اش نیز مدیر داخلی شرکت خدمات امنیتی است در حالی که از سال 1376 در داوری فوتسال فعالیت می‌کند و از سال 2011 به لیست فیفا وارد شده است و امروز کار سختی در دیدار ماهان تندیس قم و میثاق تهران دارد.

هفته یازدهم لیگ برتر: یکشنبه سوم آذرماه ساعت 16

فرش آرا مشهد ـ تاسیسات دریایی تهران (سالن شهید بهشتی مشهد)

شرکت ملی حفاری ایران ـ هلال احمر تبریز (سالن نفت اهواز)

راه ساری ـ گیتی‌پسند اصفهان (سالن سید رسول حسینی ساری)

زمزم اصفهان ـ دبیری تبریز (سالن پیروزی اصفهان)

شهید منصوری قرچک ـ پتروشیمی ماهشهر (سالن هفتم‌تیر قرچک)

شهرداری ساوه ـ شهرداری تبریز (سالن فجر ساوه)

میثاق تهران ـ ماهان تندیس قم (سالن شهرداری منطقه 11 تهران)

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول