اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول تکواندو

داور قمی قاضی مسابقات لیگ نقش جهان شد

کمیته داوران فدراسیون تکواندوی کشورمان داوری از استان قم را به عنوان قاضی پیکارهای تکواندوی قهرمانی لیگ نقش جهان معرفی کرد.

داور قمی قاضی مسابقات لیگ نقش جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اگر چه قم در مسابقات فصل جاری لیگ تکواندوی دسته اول باشگاه‌های کشور که با عنوان نقش جهان برگزار می‌شود نماینده‌ای ندارد اما فدراسیون تکواندو از داور تکواندوی قم برای قضاوت در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورده است.

آخرین بار در سال 1389 بود که در فعالیت تکواندوی قم تیمی به نمایندگی از هیئت قم در پیکارهای لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور با نام نقش جهان حضور یافت اما از آن سال به بعد دیگر مقدمات حضور این تیم در لیگ نقش جهان به‌وجود نیامد.

در واقع با توجه به محدودیت‌های مالی موجود، هیئت تکواندوی استان قم ترجیح داده است تا بیشتر به حمایت از تیم‌های رده‌های سنی پایه تکواندوی قم بپردازد و این تیم‌ها با ترکیبی از استعدادهای قم در این رشته راهی پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور شوند.

این نگاه هیئت تکواندوی قم به رده‌های سنی پایه در سال‌های اخیر جواب داده است و تکواندوی قم در لیگ دسته اول نوجوانان کشور با موفقیت به لیگ برتر راه یافت و در رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور نیز در سال‌های اخیر همواره موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شده است.

علاوه بر تکواندوکاران قمی، داوران تکواندوی قم نیز در سال‌های اخیر با توجه به همت و تلاشی که سرلوحه و اولویت کار خود قرار داده‌اند و همچنین اهتمامی که در برخورداری از آخرین دانش روز داوری این رشته جذاب داشته‌اند، همواره مورد توجه کمیته داوران فدراسیون تکواندو بوده‌اند.

در معرفی داوران دیدارهای لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های کشور ملقب به نقش جهان، وقتی اسامی داوران دیدارهای هفته‌های ششم و هفتم اعلام شد، نام سیدعلی خیرخواه داور باتجربه تکواندوی قم نیز در بین داوران مورد نظر کمیته داوران به چشم می‌خورد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان، دیدارهای هفته‌های ششم و هفتم و پایانی مرحله نخست از نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور با عنوان جام نقش‌جهان، روز جمعه اول آذرماه در خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات سیروس رضایی به عنوان سرناظر رقابت‌ها حضور دارد و کمیته داوران فدراسیون، اسامی 18 داور حاضر در این پیکارها را از استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، زنجان، کرمانشاه، قم و سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

بر این اساس حسینعلی نظری، احمد لاریجانی،‌ یدالله پیرهادی، ‌سید حسین جاهد و وحیدرضا خدایی از تهران و حسین جدیری،‌ مهرداد حقیقی،‌ سعید خانیان،‌ حمید ریحانی و هادی ترکاشوند از اصفهان داورانی هستند که رقابت مدعیان را قضاوت خواهند کرد.

فردین محمدعلی‌نژاد و علی‌اصغر بای‌سرخی از مازندران، عباس عطاریان از فارس، عبدالمحمد بسحاق از خوزستان، اسفندیار اسدی از زنجان، محمدرضا طاهری‌نسب از سیستان و بلوچستان و غلامرضا مریدی از کرمانشاه دیگر داوران این هفته از پیکارهای لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی کشور جام نقش جهان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول