اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین سمینار دوسالانه کمومتریکس ایران

130 مقاله در دست داوری قرار گرفت

دبیر علمی «چهارمین سمینار دوسالانه کمومتریکس ایران» گفت: در این سمینار 130 مقاله در دست داوری قرار دارد.

130 مقاله در دست داوری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهرام همتی‌نژاد صبح امروز در «چهارمین سمینار دوسالانه کمومتریکس ایران» که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، اظهار داشت: نخستین سمینار دوسالانه کمومتریکس ایران در اراک و پس از آن در دانشگاه‌های ارومیه و تبریز برگزار شد.

وی افزود: انجمن شیمی ایران پیشنهاد برگزاری چهارمین دوره این سمینار را به دانشگاه شیراز داد و کار اجرایی آن از بهمن ماه 91 شروع و نخستین فراخوان آن در وب سایت سمینار در اردیبشهت 92 اعلام شد.

دبیر علمی «چهارمین سمینار دوسالانه کمومتریکس ایران» تصریح کرد: از 15 تیر تا 15 شهریور ماه 92، مهلت ارسال آثار مقالات به دبیرخانه سمینار بود که در این مدت 150 مقاله دریافت شد و پس از داوری 100 مقاله به صورت پوستر و 30 مقاله به صورت سخنرانی شفاهی ارائه می‌شود.

در ادامه نخستین روز از این سمینار دو روزه مدیر امور پژوهشی دانشگاه شیراز، بیان کرد: بررسی مسائل آموزشی و مشکلات موجود در حوزه شیمی و آنالیز یکی از اهداف برگزاری این سمینار است.

علیرضا سرداریان ادامه داد: امروز با توجه به پیشرفت چشمگیری که در علوم مختلف به ویژه در علم شیمی به دست آورده‌ایم، می‌توان گفت که در وضعیت به نسبت خوبی قرار داریم.

وی اضافه کرد: دانشگاه شیراز و معاونت پژوهشی آیین‌نامه‌ای درباره «اخلاق پژوهشی» تدوین کرده و آن را در سایت حوزه قرار داده است.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول