اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

دوره تربیت داور مسابقات قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دوره تربیت داور مسابقات قرآن در حوزه‌های علمیه خواهران به منظور تکمیل تعداد داوران استانی برگزار شد.

دوره تربیت داور مسابقات قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سید حسن حسینی‌پناه با اشاره به اینکه دوره تربیت داور مسابقات قرآن طی دو روز گذشته در قم برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره که پس از برگزاری چهار مرحله پیشین دوره‌های تربیت داوران مسابقات قرآنی برگزار شد، حدود 30 نفر از اساتید قرآنی مدارس علمیه خواهران کشور حضور داشتند.

وی با اشاره به برنامه آموزشی دوره تربیت داور مسابقات قرآنی ادامه داد: وقف و ابتدا و تجوید سرفصل‌های اصلی این دوره بودند که توسط خانم‌ها عزت‌پژوه و میرغیاثی ارائه شدند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور یادآور شد: در پایان این دوره آموزشی آزمون به عمل آمد و اساتیدی که در این آزمون پذیرفته شوند، گواهی‌نامه داوری مسابقات قرآن کریم در رشته‌های وقف و ابتدا و تجویز از معاونت فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرائت و حفظ قرآن در میان بانوان طلبه در طول سال گفت: یکسان‌سازی شیوه داوری این مسابقات با حضور داوران حوزه‌های علمیه خواهران از اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

وی اضافه کرد: تاکنون 186 نفر، موفق به دریافت مجوز داوری قرآن از معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران شده‌اند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: از این گروه، 59 داور تجوید، 34 داور وقف و ابتدا و  93 داور در هر دو رشته در سطح استان‌های کشور مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/2258/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول