اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مدرک داوری درجه 3 بین‌المللی

سلمان‌پور نماینده داوران قم در کشتی قهرمانی کشور شد

رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور داور بین‌المللی کشتی قم در قضاوت پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور خبر داد.

سلمان‌پور نماینده داوران قم در کشتی قهرمانی کشور شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور از صبح فردا پنجشنبه سی‌ام آبان‌ماه به میزبانی هیئت کشتی استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی اسامی داوران قضاوت‌کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور مشخص شده و بر این اساس سیف‌علی سلمان‌پور داور بین‌المللی کشتی قم نیز یکی از قاضیان این پیکارها خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه سلمان‌پور امروز راهی محل برگزاری این مسابقات می‌شود، عنوان کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور پس از پنج سال وقفه روزهای بیست و نهم آبان تا اول آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اسامی داوران قضاوت‌کننده در این رقابت‌ها عنوان کرد: داورانی از استان‌های تهران، البرز، یزد، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، خوزستان، لرستان، فارس و قم رقابت کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

حلوایی یادآور شد: بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون کشتی، اردوان صاحب بهبهانی از خوزستان سرپرست فنی این پیکارها است در حالی که اصغر رامبد و ناصر فروتن از تهران اعضای ژوری محسوب می‌شوند و سه تن از 16 داور حاضر در این پیکارها یعنی عباس شجاعی از فارس، سید محمد افتخاریان از البرز و محمد مصلایی‌پور یزدی از یزد دارای مدرک داوری درجه یک بین‌المللی هستند.

وی اظهار داشت: همچنین عبدالهم افشار، سید غلامحسین مرتضوی و نیما صادقی از مازندران، علی سلیمانی از کهکیلویه و بویراحمد، ابراهیم رادمرد از گیلان از داورانی به شمار می‌روند که با مدرک داوری درجه 2 بین‌المللی در این پیکارها قضاوت می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بهروز هندی‌جانی، مهدی بشیرزاده و بهروز رضاپور از خوزستان، شیرزاد غلامزاده‌علم از لرستان، ساسان سالاری از فارس، کامران سلطانی‌زاده از تهران، فرید بهرامی از لرستان، سیف‌علی سلمان‌پور از قم و مرتضی زورمند از البرز داوران درجه سه بین‌المللی این مسابقات به شمار می‌روند.

در حالی که کشتی قم به واسطه درخشش چهره‌های مستعد خود در هر 2 رشته آزاد و فرنگی و البته بیشتر در رشته فرنگی در سال‌های اخیر یکی از استان‌های موفق کشتی کشور به شمار می‌رود، داوران قمی نیز به خوبی توانایی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

قم با توجه به مدال‌های رنگارنگی که کشتی‌گیرانی نظیر‌ هادی علیزاده پورنیا، امیرحسین مولایی، علی زینتی‌رفاه، مهدی مرادحاصلی، علیرضا فتاحی‌منش، مهدی ابراهیمی، محمدجواد رضایی، عباس نوری و ... در کشتی فرنگی و همچنین روح‌الله نعمتیان، داود یارجانعلی، سجاد محمدی و ... در کشتی آزاد در چند سال اخیر کسب کرده‌اند در رده‌بندی هیئت‌های برتر کشتی کشور در بین چهار استان برتر قرار دارد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول