اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد کرمان:

سنددار کردن موقوفات مانع فعالیت زمین‌خواران می‌‌شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: سنددار کردن موقوفات و بقاع متبرکه از تعدی و تجاوز زمین‌‌خواران جلوگیری می‌کند.

سنددار کردن موقوفات مانع فعالیت زمین‌خواران می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس کرمان، رضا طالبی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اظهار داشت: سنددار کردن موقوفات و بقاع متبرکه از تعدی و تجاوز زمین‌خواران جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه متولیان موقوفات باید برای دریافت اسناد اقدام کنند، افزود: ما امانت‌دار واقفان خیراندیش هستیم و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای صدور اسناد مالکیت اوقافی آمادگی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان خاطر نشان کرد: تعامل مناسبی بین دو دستگاه ثبت اسناد و املاک و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان وجود دارد.

قاسمی‌زاده از همکاری مدیریت ثبت اسناد و املاک استان کرمان در راستای سنددار کردن موقوفات قدردانی کرد و افزود: بی‌شک تلاش برای احیای موقوفات، ثواب اخروی را برای کارکنان اوقاف و ثبت اسناد به همراه دارد.

وی خواستار تسریع در سنددار شدن موقوفات شد و اظهار امیدواری کرد: با کمک و مشاوره همکاران ثبتی بتوانیم هر چه سریع‌تر موقوفات و بقاع متبرکه را سنددار کنیم.

به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد که هیئتی مشترک با حضور کارشناسان اداره کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان کرمان برای بررسی مشکلات موقوفات و تسریع در صدور اسناد مربوطه تشکیل شود.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول