اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

معاون پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

برزین عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اتوماسیون اداری و سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان و سامانه جامع منابع انسانی به صورت کامل در این اداره کل راه‌اندازی و در حال بهره‌برداری است.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اهداف راه‌اندازی سامانه و برنامه‌های اجرایی آن اشاره و اذعان کرد: همه نامه‌نگاری‌های این اداره‌کل با ادارات اجرایی تابعه و سازمان مرکزی به صورت الکترونیکی و از طریق اتوماسیون اداری صورت می‌گیرد.

عبداللهی ادامه داد: مشخصات همه مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه وارد و صدور احکام هیئت‌امنا، حسابداری و همه برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اداری اماکن مذهبی از طریق این سامانه پیگیری می‌شود.

این مسئول در ادامه با تاکید بر این‌که راه‌اندازی سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد در انجام امور اداری و دیگر برنامه‌های محوله سازمان به سامانه باعث افزایش سرعت کارها شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم حداقل استفاده را از این سامانه ببریم.

این مسئول در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به دیگر اقدامات این حوزه اشاره و اذعان کرد: راه‌اندازی سایت امامزاده‌های بی‌بی حکیمه(س)، امامزاده کاکامبارک(ع)، امامزاده جعفر(ع)، امامزاده بی‌بی خاتونین روستای سقاوه و امامزاده شاه‌قاسم(ع) شهرستان بویراحمد را از جمله اقدامات این نهاد است.

معاون توسعه و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده نزدیک علاوه بر نمایندگی اوقاف شهرستان چرام نمایندگی‌های اداره اوقاف در شهرستان‌های دنا و بهمئی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/82011/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول