اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

برگزاری بیش‌از 25 جلسه نشست هم اندیشی دینی در حوزه جوانان در فردوس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون بیش‌از 25 جلسه نشست هم اندیشی دینی در حوزه جوانان در فردوس برگزار شده است.

برگزاری بیش‌از 25 جلسه نشست هم اندیشی دینی در حوزه جوانان در فردوس

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مرادی‌حسین‌آباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی دینی در بین جوانان و نوجوانان بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون بیش‌از 25 جلسه نشست هم اندیشی دینی در حوزه جوانان در فردوس برگزار شده است، ادامه داد: شهرستان فردوس از لحاظ برگزاری نشست‌های هم اندیشی‌ دینی جزو یکی از شهرستان‌های فعال در خراسان جنوبی است.

مطرح شدن جدیدترین مباحث دینی و مذهبی در نشست‌های هم اندیشی‌ دینی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس افزود: این گفتمان‌ها در مساجد و مراکز علمی با هدف تبیین مبتنی بر برهان معارف ناب با قرآن و عترت برگزار می‌شود.

مرادی‌حسین‌آباد با اشاره به این‌که گفتمان‌های دینی صمیمیتی را که باید در بین مبلغان دینی و جامعه هدف با تاکید بر تبلیغ چهره به چهره وجود داشته باشد ایجاد می‌کند، تصریح کرد: با برگزاری این گفتمان‌ها به صورت چهره به چهره افراد شرکت‌کننده به ویژه جوانان راحت‌تر می‌توانند جواب سؤالات خود را از مبلغان دینی دریافت کنند.

وی با بیان این‌که در این جلسات گوینده یا مبلغ دینی با مشکلات و دغدغه دانش‌آموزان آشنا می‌شوند، اذعان داشت: در جلسات گفتمان‌های دینی جدیدترین مباحث دینی و مذهبی مطرح می‌شود.

اعزام 10 روحانی به فردوس برای برگزاری گفتمان دینی در مدارس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس به مباحث اصلی این گفتمان‌ها اشاره و اضافه کرد: این مباحث شامل سبک زندگی، هنر ارتباط( روابط اجتماعی از نظر اسلام )، آسیب‌ها و چالش‌های پیشروی نسل جوان و نوجوان و مباحث جنگ نرم می‌شود.

مردای‌حسین‌آباد با بیان این‌که در ارتباط با مباحث اصلی این گفتمان‌ها کتاب‌ها و منابع مرتبط با موضوع معرفی می‌شود، یادآور شد: این امر سبب می‌شود جوانان و نوجوانان برای دریافت پاسخ سؤالات خود به سراغ منابع غیراصل و نپخته نروند.

وی تصریح کرد: در فصل‌های تبلیغی تعداد این گفتمان‌ها بیشتر است، افزود: امسال حدود 10 روحانی از قم و مشهد تنها برای ورود به مدارس برای برگزاری گفتمان‌های دینی به فردوس اعزام شده‌اند.

ثبت‌نام 80 فردوسی برای شرکت در مسابقات نورالهدی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس با بیان این‌که مردم فردوس از مسابقات نورالهدی با تبلیغات وسیع سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان استقبال زیادی کرده‌اند، اذعان داشت: این مسابقات کشوری بوده که زمان ثبت‌نام آن از یکم آبان‌ماه سال جاری آغاز و تا پایان آبان‌ماه ادامه داشته و بنا به استقبال افراد زمان ثبت‌نام برای این مسابقه تا دهم آذرماه تمدید شده است.

مرادی‌حسین‌آباد ادامه داد: از زمان آغاز ثبت‌نام این مسابقه تاکنون 80 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد چهار نفر از شهرستان فردوس در مسابقات استانی تسنیم و تلاوت شرکت کردند.

انتهای پیام/22481/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول