اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن معلولان رامهرمز خبر داد

انجمن معلولان رامهرمز در آستانه تعطیلی

رئیس انجمن معلولان ابوالفضل العباس(ع) رامهرمز از تعطیلی این انجمن به دلیل عدم حمایت‌های مسئولان خبر داد.

انجمن معلولان رامهرمز در آستانه تعطیلی

محمدرحیم بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: 700 نفر از معلولان جسمی، حرکتی، نابینا، ناشنوا و ذهنی این انجمن نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان هستند.

وی ادامه داد: این انجمن از سال 84 در راستای کمک به معلولان شهرستان آغاز به کار کرده و هم اکنون علاوه بر رامهرمز، نمایندگی انجمن معلولان شهرستان باغملک را نیز بر عهده دارد.

رئیس انجمن معلولان رامهرمز تصریح کرد: با توجه به سابقه درخشان این انجمن در استان و کشور متاسفانه به علت مشکلات مادی موجود دیگر قادر به ادامه فعالیت انجمن نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: معلولان می‌توانند در صورت حمایت، شایستگی‌های خاص خود را بروز دهند و این کمال بی‌انصافی است که این انجمن به علت عدم حمایت ادارات مسئول و با وجود 700 نفر در آستانه انحلال قرار گیرد.

بیگدلی در پایان با توجه به قانون حمایت از جامعه معلولان، مصوب هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه معلولان باید روی پای خود بایستند از مسئولان و ادارات مربوطه خواست این انجمن را یاری دهند تا بتوانند بخشی از نیازهای این قشر را برآورده کنند.

انتهای پیام/72012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول