اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد

تزریق 10 میلیون مترمکعب گاز از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به خط سراسری

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از تزریق 10 میلیون مترمکعب گاز از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به خط سراسری خبر داد.

تزریق 10 میلیون مترمکعب گاز از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به خط سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی احمدزاده صبح امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه، نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر با اشاره به سفر امروز وزیر نفت به عسلویه اظهار داشت: وزیر نفت برای بازدید و بررسی فازهای پارس جنوبی امروز به عسلویه استان بوشهر سفر کرده است.

وی بیان کرد: در چند روز گذشته 10 میلیون مترمعکب گاز از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به خط سراسری تزریق شده است.

 وی با اشاره به نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر اظهار داشت: امسال کار جدیدی در نمایشگاه داشتیم و آن برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در حوزه نفت و گاز بود که در جوار نمایشگاه برگزار شد.

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی تصریح کرد: 40 دانشجوی در رشته‌های مختلف نفت و گاز در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند و امروز این دوره‌ها به پایان رسید.

احمدزاده گفت: پارک‌های علم و فناوری از نقاط حساس و کلیدی برای پاسخ به  نیاز صنعت نفت است اما اکثر شهرستان‌های استان بوشهر از وجود پارک علم و فناوری محروم هستند لذا از مسئولان استانی تقاضا داریم با حرکت شتابان در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری به خوبی به نیازهای صنعت پاسخ می‌دهند، تصریح کرد: وزارت نفت سال گذشته یک درصد از بودجه سرمایه‌ای خود را به تجاری‌سازی فناوری‌ها اختصاص داد.

مدیر پژوهش سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی تصریح کرد: تاکنون مبلغی از این اعتبار را استفاده نکردیم و این یک ضعف است چراکه باید به نیازهای صنعت نفت توجه داشته باشیم.

احمدزاده گفت: وزارت نفت در استان بوشهر فعالیت‌های گسترده‌ای دارد ضمن اینکه محصولاتی که در پارک‌های فناوری در بخش نفت و گاز تولید شده، بسیار خوب است.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید ارتباط خود با صنعت را تقویت کرده تا ارتباط فارغ‌التحصیلان نفت هم با این صنعت بیشتر شود.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول