اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت

اختتامیه پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت و گاز فردا برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: فردا با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت آیین اختتامیه پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر برگزار می‌شود.

اختتامیه پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت و گاز فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محسن عمادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم پنج‌شنبه راس ساعت 11 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

عمادی با بیان اینکه در این آیین 9 غرفه برتر در بخش غرفه‌آرایی انتخاب خواهد شد، گفت: به همه شرکت‌کنندگان لوح تقدیر و به غرفه‌های برتر تندیس اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان و پژوهشگران حوزه انرژی از این نمایشگاه گفت: سه کارگاه آموزشی نیز در طول نمایشگاه برپا شده و افراد شرکت‌کننده که کارشان مرتبط با این دوره‌ها بود در این کلاس‌ها شرکت کردند.

عمادی برگزاری این نمایشگاه را عاملی مهم در پیوند بخش‌های آموزشی و پژوهشی با صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی استان بوشهر دانست.

پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت گاز پالایش و انرژی از سه‌شنبه پنجم آذرماه تا پنج‌شنبه هفتم آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/66006/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول