اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر پایان یافت

پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان استانی و وزارت نفت، پنجمین نمایشگاه تخصصی، نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر پایان یافت.

پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، این نمایشگاه از روز سه‌شنبه پنجم آذرماه در مراسمی با حضور امام جمعه و معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر و جمعی از مسئولان استانی، در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی بوشهر گشایش یافت.

مهرداد ابراهیمی مدیر نمایشگاه بین‌المللی بوشهر در مراسم اختتامیه با اشاره به استقبال خوب شرکت‌های نفت و گاز از حضور در نمایشگاه گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی از نکات بارز و مورد توجه در این نمایشگاه بود که برای نخستین بار در این نمایشگاه صورت گرفت.

 وی بیان کرد: این نمایشگاه در مساحت 1800 مترمربع با 35 غرفه با حضور 47 شرکت نفت و گازی برپا شد.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی بوشهر گفت: 47 شرکت داخلی فعال در عرصه نفت و گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور داشتند و آخرین دستاوردهای فنی و تخصصی خود را در معرض دید قرار دادند.

ابراهیمی افزود: امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه نفت و گاز، سه کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان نیز قرار گرفت.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال شرکت‌های تولیدکننده قطعات مرتبط با صنایع پایین دستی نفت و گاز در نمایشگاه حضور داشتند.

مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور معاون منابع انسانی استاندار بوشهر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و با حضور شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول