اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت مطرح کرد

نمایشگاه نفت بوشهر در تقویم وزارت نفت/ کیفیت‌بخشی به نمایشگاه‌های نفت و گاز در کشور

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از قرار گرفتن نمایشگاه نفت بوشهر در تقویم وزارت نفت خبر داد و گفت: باید به این سمت حرکت کنیم که نمایشگاه‌‌های نفت در کشور با کیفیت برگزار شود.

نمایشگاه نفت بوشهر در تقویم وزارت نفت/ کیفیت‌بخشی به نمایشگاه‌های نفت و گاز در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر نعمت‌اللهی ظهر امروز در حاشیه اختتامیه نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه نفت بوشهر باید در منطقه توسعه پیدا کند، گفت: امروز بوشهر با توجه به شرایط ویژه در جهان و وجود پروژه‌های متعدد و اساسی در مناطق ویژه پارس جنوبی و شمالی، به عنوان نمایشگاه ویژه منطقه‌ای است.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه نظرمان نگهداری نمایشگاه در بوشهر است، افزود: باید شرکت‌های نفتی حضور بیشتر و بهتری داشته تا مردم نیز نگاهشان بهتر شده و با آمدن به نمایشگاه با شرکت‌های نفتی بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه باید هر سال بهتر از پارسال برگزار شود، افزود: باید در شکل و عرضه نمایشگاه کار کرده و نمایشگاه نفت دیدنی و باکیفیت شده و عرضه محصولات شرکت‌ها قوی‌تر و منسجم‌تر باشد.

نعمت‌اللهی اظهار داشت: بوشهر باید به عنوان نمایشگاه اصلی دیده شود چراکه یکی از استان‌های پر اهمیت کشور در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی است و در تمامی مناطق و جهان نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: چند سالی است هر استانی که کمی ذخیره نفتی دارد اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده که خیلی هم از کیفیت عمومی برخوردار نیستند.

وی گفت: باید از برگزاری نمایشگاه‌‎های متفرقه جلوگیری کرده و توصیه شود که در این زمینه نمایشگاه برگزار نکنند چراکه ما اگر دو نمایشگاه قوی در این زمینه داشته باشیم هم کفایت می‌کند.

نعمت‌اللهی افزود: باید دو نمایشگاه برتر در زمینه نفت داشته باشیم که یکی از آنها تهران است و دیگری شهرهای جنوبی کشور را شامل می‌شود که مدنظر ما اهواز و بوشهر است چراکه نفت و انرژی در این استان‌ها وجود دارد و باید تقویت شوند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ادامه داد: نمایشگاه نفت باید استاندارد بوده و اگر هم کوچک باشد باید کلاس خاص نفتی را رعایت کرده و از بهترین امکانات برای این نمایشگاه استفاده کنیم تا به بهترین نحو برگزار شود.

نعمت‌اللهی اظهار داشت: دبیرخانه نمایشگاه‌ها باید فعال بوده و با یکدیگر هماهنگی داشته و همکاری مورد نظر را به سرانجام برسانند.

وی افزود: خیلی به فکر این نباشید که شرکت‌های دولتی به نمایشگاه بیایند چراکه دولتی‌ها خود صاحب این نمایشگاه‌ها بوده و باید حمایت کرده تا بخش خصوصی حضور چشمگیر داشته باشد و تعاملی خوب با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در پایان به خبرنگار فارس این قول را داد که استانداردهای لازم را بررسی کرده و در دستور کار قرار داده تا نمایشگاه نفت بوشهر در تقویم وزارت نفت کشور قرار گرفته و از این نمایشگاه بعد از تهران حمایت ویژه شود.

در مراسم اختتامیه اکبر نعمت‌اللهی به عهدش وفا کرده و این هدیه را به مردم بوشهر داد و نمایشگاه نفت بوشهر در تقویم وزارت نفت قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول