اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خواستار شد

برپایی نمایشگاه نفت و گاز در شهرستان‌های استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خواستار برگزاری نمایشگاه‌های نفت و گاز در شهرستان‌های استان بوشهر شد.

برپایی نمایشگاه نفت و گاز در شهرستان‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه، نفت و گاز در بوشهر اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌ها زمینه‌ای برای معرفی دستاوردهای جمهوری اسلامی است و باید در برپایی باشکوه آن تلاش کنیم.

وی بیان کرد: بوشهر میزبان خوبی برای وزارت نفت و تاسیسات نفتی است و گواه این مدعا هم تامین امنیت و آرامش در این استان است.

زارع ادامه داد: امنیت و آرامشی که استان بوشهر برای تمام تاسیسات نفت و گاز و کارکنان این مجموعه فراهم کرده بزرگ‌ترین نعمت است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه با این شرایط جا دارد وزارت نفت در تمام عرصه‌ها در استان بوشهر فعالانه عمل کند، افزود: انتظار داریم شرکت‌ها و تاسیسات نفت و گاز که در نمایشگاه حاضر هستند در ارتباط با موضوع‌های مربوط به استان بوشهر فعالانه عمل کنند.

زارع خواستار برگزاری نمایشگاه‌های نفت و گاز در شهرستان‌های استان بوشهر شد و گفت: بسیاری از شهرستان‌های استان بوشهر میزبان تاسیسات نفت و گاز هستند و نمایشگاه نفت و گاز در آن شهرستان‌ها هم باید برگزار شود.

زارع اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز افراد بومی هستند که تاسیسات نفت و گاز در استان را مشاهده نکردند، امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا این افراد تاسیسات نفت و گاز مستقر در استان را مشاهده کنند.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول