اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه گذشته صورت گرفت

انجام 21 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تشدید نظارت و بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد بیش از 21 هزار بازرسی از اصناف در سطح استان صورت گرفته است.

انجام 21 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: طی دو ماه اخیر و در راستای تشدید نظارت و بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد بیش از 21 هزار بازرسی از اصناف در سطح استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از اواسط شهریور ماه طرح تشدید نظارت و بازرسی با هدف کنترل و نظارت جدی‌تر بر بازار استان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی شروع شده و در این راستا 21 هزار از واحدهای صنفی مختلف استان مورد بازرسی قرار گرفتند.

دیودیده افزود: در بازرسی‌های انجام شده 1518 مورد تخلف کشف و تعداد 880 پرونده متشکله با ارزش ریالی 23 میلیارد و هفتصد میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی بیشتر تخلفات کشف شده را گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ترویج مصرف کالاهای ساخت داخل است و در همین راستا طی دو ماه اخیر 177 مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طی این بازرسی‌ها نیز تعداد 61 مورد تخلف کشف و 24 پرونده متشکله با ارزش ریالی 135 میلیون ریال جهت بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

دیودیده با بیان اینکه طی دو ماه اخیر به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده گشت‌های ستاد خبری صبح و عصر به صورت پیوسته پاسخگوی شکایات مردمی بوده، افزود: صنوف ‌خوار و بار‌فروشان، دفاتر پیشخوان و نمایندگی‌های فروش سیم کارت و کارت شارژ، مشاور املاک، میوه ‌فروشان، لوازم‌ خانگی، لاستیک ‌فروشان، تعویض روغنی‌ها، مصالح فروشان و ... در برنامه بازرسی‌های گسترده قرار گرفته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نقش مؤثر مردم در جایگاه نظارت از هم استانی‌های خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول