اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان:

بازرسان اصناف متحدالشکل می‌شوند

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاه‌برداری در حیطه بازرسان اصناف، تهیه لباس‌های متحدالشکل و صدور کارت شناسایی در دستور کار است.

بازرسان اصناف متحدالشکل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا بابائی ظهر امروز در نشست خبری اتاق اصناف همدان با اشاره به تعامل اصناف و بازرسی اظهار کرد: بر اساس تجربیات به دست آمده با توجه به آن که محاکمه و جریمه می‌تواند تأثیر منفی داشته باشد، رویکرد تعاملی در بازرسی بهتر شده است.

وی با اشاره به فعالیت بازرسان اصناف افزود: پس از خلأ ایجاد شده در اصناف استان همدان طی ماه‌های قبل، امروز بازرسی اصناف به شکل سازمان یافته‌ای پیگیری می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان از وجود بازرسان تخصصی در همه زمینه‌ها خبر داد و گفت: امکان حل مشکلات اصناف بدون مراجعه به تعزیرات حکومتی از مهم‌ترین امور مورد بازرسان است.

وی با اشاره به خروج طرح شبنم از بازرسی اصناف اذعان کرد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده و کلاه‌برداری در حیطه بازرسان اصناف، تهیه لباس‌های متحدالشکل و صدور کارت شناسایی در دستور کار است.

بابائی جداسازی واحدهای صنفی فعال و غیر فعال را مهم دانست و اضافه کرد: با تفکیک واحدهای صنفی رسیدگی به کار و مشکلات آنها شده است.

وی با اشاره به مکانیزه کردن سیستم بازرسی اصناف برای اولین بار در کشور خاطرنشان کرد: با طراحی سیستم بازرسی، اطلاع از قیمت‌های بروز کالاها برای اولین بار در کشور صورت گرفته است.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف همدان از ارتقاء جایگاه بازرسی اصناف همدان خبر داد و گفت: بازرسی اصناف از رده 25 به 12 رسیده است.

وی از تغییر پنج آیتم بازرسی اصناف خبر داد و افزود: استفاده از ترازوی غیر دیجیتالی دیگر جرم به شمار نمی‌آید.

بابائی ادامه داد: رسیدگی به عرضه مواد تاریخ گذشته، نگهداری کالا به قصد احتکار، عدم ارائه فاکتور و نداشتن گارانتی جرم محسوب می‌شود و رسیدگی به این امور در دستور کار است.

وی با اشاره به رسیدگی به امور نانوائی‌ها خاطرنشان کرد: کیفیت پخت و اندازه نان در کار بازرسان در نظر گرفته می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف استان همدان با اشاره به کمبود بازرسان اصناف بیان کرد: استفاده از کارآموزان دانشگاه علمی کاربردی و آموزش‌های لازم و همچنین ارائه مدرک به آنها صورت گرفته است.

وی از وجود گشت‌های بازرسی اصناف در سطح شهر خبر داد و افزود: همکاری مرکز بهداشت و تعزیرات در امر گشت‌ها مهم خواهد بود.

بابائی در پایان با اشاره به سامانه پیامکی 10001000100098، ارتباط مستقیم مردم با بازرسی را خواستار شد.

انتهای پیام/89026/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول