اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا نهم آذر ماه

کارگاه سفال در خانه فرهنگ محمدیه راه‌اندازی شد

مسئول خانه فرهنگ محمدیه گفت: کارگاه سفال تا نهم آذر ماه در خانه فرهنگ محمدیه راه‌اندازی شد.

کارگاه سفال در خانه فرهنگ محمدیه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمنصوره معصومی صبح امروز در حاشیه راه‌اندازی کارگاه سفال که در خانه فرهنگ محمدیه برگزار شد، اظهار داشت: در این کارگاه آثار هنری مانند سفال، کتیبه، مجسمه‌سازی و لعاب‌کاری نیز به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در کارگاه سفال برنامه‌های مختلف و متنوع آموزشی برای علاقه‌مندان به این رشته در نظر گرفته شده است تا با افزایش انگیزه علاقه‌مندان در این رشته هنرمندان خوبی تربیت شود.

مسئول خانه فرهنگ محمدیه با بیان اینکه پرداختن به مقوله‌ هنر، و اجرای برنامه‌هایی در این رابطه یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری خانه فرهنگ محمدیه محسوب می‌شود، بیان کرد: به همین دلیل این خانه فرهنگ هنرجویان بی‌شماری را در رشته‌های مختلف هنری تربیت می‌کند.

معصومی اضافه کرد: آموزش هنرجویان و نمایش آثار آنان برای ارتقای کیفیت از اهداف برپایی نمایشگاه سفال در خانه فرهنگ محمدیه است تا با تحقق این مهم انگیزه و علاقه آنان به رشته‌های هنری افزایش یابد.

برگزاری جشنواره غذای محلی در قزوین

وی از برگزاری جشنواره غذای محلی در خانه فرهنگ محمدیه خبر داد و گفت: در این جشنواره شرایط برای شرکت علاقه‌مندان به هنر آشپزی برای پخت غذاهای محلی به انتخاب خود مهیا شده است.

مسئول خانه فرهنگ محمدیه عنوان کرد: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند تا دوازدهم آذر ماه به خانه فرهنگ محمدیه مراجعه و ثبت‌نام کنند.

معصومی اضافه کرد: جشنواره آشپزی غذاهای محلی با حضور کارشناسان تغذیه و سفره‌آرایی همزمان با نوزدهم آذر ماه از ساعت 10 تا 12 ظهر در این خانه فرهنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77009/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول