اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساحلی بنک خبر داد

زیرسازی و آسفالت 20 خیابان و کوچه در شهر ساحلی بنک

شهردار ساحلی بنک از زیرسازی و آسفالت 20 خیابان و کوچه در شهر ساحلی بنک با مساحت 24 هزار مترمربع خبر داد.

زیرسازی و آسفالت 20 خیابان و کوچه در شهر ساحلی بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی صبح امروز در نشست مسئولان شهر ساحلی بنک اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت شهر و توسعه مبلمان شهری از اولویت‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک است.

وی افزود: همکاری مردم با شهرداری بنک در اجرای پروژه‌های عمران شهری بسیار خوب و قابل قبول است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار بنک خاطرنشان کرد: شهر بنک دارای جذابیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت است و طی چند سال گذشته و با مشارکت شهروندان شاهد استقرار امکانات زیادی در شهر بنک بوده‌ایم و امیدوار هستیم امسال نیز بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را جلب کنیم.

صفایی تصریح کرد: پروژه‌های ساحل‌سازی با موفقیت در بنک اجرایی شده‌اند و امسال نیز این طرح‌ها با کیفیت خوبی تداوم خواهد داشت.

وی از خرید تجهیزات آتش‌نشانی در بنک خبر داد و اظهار داشت: این تجهیزات نجات غریق چاه با اعتباری بالغ بر 153 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین شده که برای نجات جان شهروندان خریداری شده است.

شهردار بنک از اتمام پروژه آسفالت ضلع شمالی بلوار شهدای گمنام خبر داد و گفت: این پروژه شامل حدود 5 هزار متر مربع قیرپاشی و آسفالت بوده است.

وی با بیان اینکه طول آسفالت 450 متر و عرض آن نیز 11 متر بوده ابراز داشت: برای عملیات قیرپاشی و آسفالت این بلوار بیش از 1.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

شهردار بنک از اجرای 24 هزار مترمربع آسفالت خیابان‌ها در شهر ساحلی بنک خبر داد و افزود: عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت 17 کوچه و سه خیابان شهر ساحلی بنک به مساحت کل 24 هزار متر مربع و ارزش 6 میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول