اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر دارای راه آسفالته هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر دارای راه آسفالته هستند.

98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر دارای راه آسفالته هستند

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایجاد راه و بزرگراه و ایمن‌سازی جاده‌های استان در تمام شهرستان‌ها مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: در دشتستان با تلاش‌های صورت گرفته هم‌اکنون چند طرح مهم راهسازی در دست اجراست و به فضل خدا در سال‌جاری چند پروژه مهم به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه از اولویت‌های راه و شهرسازی استان است و تاکنون چند قطعه از این بزرگراه تکمیل شده است.

صفایی تصریح کرد: ایجاد راه‌های روستایی و تامین امنیت در مسیرهای روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان اداره کل راه و شهرسازی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه 98 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهر دارای راه آسفالته هستند ابراز داشت: امیدوار هستیم این مهم به زودی به 100 درصد برسد.

صفایی از بهره‌مندی 100 درصدی روستاهای بالای 50 خانوار از جاده آسفالته در استان بوشهر خبر داد و افزود: این مهم در راستای رفاه و آسایش مردم مناطق روستایی انجام شده است.

این مسئول گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته، هم‌اکنون بیش از 82 کیلومتر راه روستایی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در دست ساخت است.

صفایی اظهار کرد: در شرایط کنونی طول کل راه‌های همسنگ استان بوشهر بیش از 9 هزار کیلومتر است و این امر نشان‌دهنده تلاش مسئولان اداره کل راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/2452/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول