اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد

بهره‌مندی 4 روستا در بندرسیریک از راه‌ روستایی آسفالته

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: با احداث هفت کیلومتر آسفالت راه روستایی، چهار روستا از راه مناسب آسفالته برخوردار شدند.

بهره‌مندی 4 روستا در بندرسیریک از راه‌ روستایی آسفالته

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدمهدی رضایی‌لری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با احداث هفت کیلومتر آسفالت راه روستایی، بندگرمان، دوجمبیلان، زمین ملا و دودر از راه مناسب آسفالته برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال 90 شروع شده است، افزود: برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی طرح بهسازی و آسفالت راه‌‌های روستایی هزینه شده است.

رضایی‌لری با قدردانی از همکاری معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در اختصاص اعتبار ویژه و تامین قیر مورد نیاز پروژه مذکور افزود: با بهره‌برداری از این محور روستایی 145 خانوار با 602 نفر جمعیت از نعمت راه آسفالته بهره‌مند شدند.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر برخورداری اهالی روستاهای مسیر از راه مناسب آسفالته، باعث تسریع در تردد اهالی، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه عبوری، رفع نقاط حادثه خیز و همچنین تسریع در انتقال محصولات دامی و کشاورزی اهالی روستاهای مذکور به مراکز فروش خواهد شد.

انتهای پیام/88001/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول