اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان خبر داد

پیگیری ورود رشته‌های تحصیلی سفال و منبت به مدارس تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: ایجاد رشته‌های تحصیلی سفال و منبت برای علاقه‌مندان این هنرصنعت در مدارس تویسرکان با بررسی کارشناسی پیگیری شود.

پیگیری ورود رشته‌های تحصیلی سفال و منبت به مدارس تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی ظهر امروز در آموزش و پرورش تویسرکان، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در آموزش و پرورش و بهره‌گیری از منابع و امکانات موجود در کشور در راستای ارتقای کمی و کیفی این نهاد و تسهیل فعالیت در کشور تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش محور نظام آموزشی است، افزود: تربیت و آموزش درست نسل حال و آینده مستلزم برنامه‌ریزی و عملکرد مستمر شوراها در آموزش و پرورش است.

فرماندار تویسرکان برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر را نیاز فعالیت شورا دانست و بیان کرد: دستیابی به اهداف تعریف شده در مجموعه شورا باید در چارچوب طرح و برنامه کارشناسی باشد.

وی بر اخذ به موقع مجوز پروژه‌های تاکید کرد و گفت: پروژه‌ای که بدون پروانه ساخت است نمی‌تواند از امتیازات قانونی استفاده کند و این کاهلی سبب عدم پیشرفت کار خواهد شد.

شرکائی بهره‌مندی درست از زمان را یک مؤلفه مهم در موفقیت عنوان کرد و افزود: همه باید برای خدمت‌گذاری به مردم در حوزه مسئولیتی از زمان به نحو مطلوب در خدمات‌دهی استفاده کنیم.

وی تجلیل از پژوهشگران، فعالان قرآنی و علمی را در هفته پژوهش از مسئولان امر خواستار شد و افزود: تشویق نخبگان در همه عرصه‌های راهکاری برای شکوفایی استعدادهای نهفته است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه جایگاه علمی تویسرکان خوب است، ابراز کرد: زیرساخت‌ها، نیروی انسانی مدیریت کارآمد از شاخص‌های اصلی در تویسرکان هست پس می‌طلبد همه در راستای رشد و پویایی دانش‌آموزان بیش از پیش تلاش کنیم.

وی گفت: ایجاد رشته‌های تحصیلی سفال و منبت برای علاقه‌مند این هنرصنعت در مدارس تویسرکان با بررسی کارشناسی پیگیری شود.

شرکائی تصریح کرد: ورود رشته‌های سفال و منبت به آموزش و پرورش به عنوان هنرصنعت با سابقه دیرینه این حرفه‌ها در تویسرکان خوب است زیرا ضمن متخصص شدن هنرمندان از حیث علمی زمینه اشتغال‌زایی در شهرستان نیز فراهم می‌‌شود.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول