اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور منابع آب رودبار اعلام کرد

فعالیت 1800 حلقه چاه کشاورزی فاقد پروانه در رودبار

مدیر امور منابع آب شهرستان رودبار گفت: یک‌هزار و 800 حلقه چاه کشاورزی در شهرستان رودبار فاقد پروانه هستند.

فعالیت 1800 حلقه چاه کشاورزی فاقد پروانه در رودبار

روح‌الله شجاع‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: امور منابع آب شهرستان با هدف حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب در سال 85 در شهرستان رودبار راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در منطقه رودبار حدود سه هزار و 670 حلقه چاه کشاورزی دارای پروانه هستند که از این تعداد حدود 2 هزار و 500 حلقه توسط موتور پمپ‌های دیزلی مورد بهره‌برداری قرار می‌‌گیرند و بقیه برقی هستند.

مدیر امور منابع آب شهرستان رودبار با بیان اینکه یک‌هزار و 800 حلقه چاه در این شهرستان فاقد پروانه هستند، تصریح کرد: در سال‌جاری و همچنین سال گذشته برای تشکیل پرونده این چاه‌ها اقدام کردیم و در سامانه تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای سخت و طاقت‌فرسا برای کشاورزان منطقه و همچنین کارکنان ما صدور حواله سوخت به شکل سه ماهه است که هر سه ماه یکبار حدود 2 هزار و 400 درخواست سوخت چاه پروانه‌دار و فاقد پروانه است که پس از طی مراحل اداری باید تایید و صادر شود.

مدیر امور منابع آب شهرستان رودبار گفت: این امر وقت و انرژی زیادی را صرف می‌کند که بهتر است راهکار موثرتری برای این امر اندیشیده شود.

انتهای پیام/80009/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول