اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط عوامل آتش‌نشانی صورت گرفت

نجات یک روباه از استخر کشاورزی در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم گفت: روباهی که در یک استخر کشاورزی افتاده بود توسط ماموران آتش‌نشانی نجات یافت و به دامان طبیعت بازگردانده شد.

نجات یک روباه از استخر کشاورزی در قم

عباس جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با تبیین عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی از آغاز هفته تاکنون اظهار کرد: در این مدت 10 مورد عملیات ایمن‌سازی، 10 مورد عملیات حریق و 6 مورد عملیات نجات صورت گرفت.

وی با تشریح عملیات ایمن‌سازی گفت: قطع آژیر،‌ بازگشایی درب اتومبیل و واژگونی خودرو وانت برای جلوگیری از نشت بنزین از جمله عملیات‌های ایمنی صورت‌گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با تشریح عملیات‌های حریق تصریح کرد: از 10 مورد عملیات حریق صورت گرفته چهار مورد به حریق ضایعات، دو مورد منزل،‌ دو مورد حریق خودرو، حریق موتور‌سیکلت و ‌کپسول 11 کیلویی گاز در مغاره مربوط می‌شدند.

وی با اشاره به عملیات‌های نجات صورت گرفته، ادامه داد: بر اثر گاز‌گرفتگی جوان 28 ساله‌ای فوت کرد و یک نفر نیز به دلیل استنشاق گاز CO2 مصدوم شد که با همکاری اورژانس به یکی از مراکز درمانی انتقال یافت.

جعفری نجات روباه از استخر کشاورزی را از دیگر عملیات‌ها دانست و گفت: این حیوان وحشی پس از نجات به دامان طبیعت بازگردانده شد.

وی نجات از آسانسور، رهاسازی کودک از اتاق و نجات یک مصدوم از ساختمان بلند مرتبه را از دیگر موارد عملیات نجات سازمان آتش‌نشانی دانست و با اشاره به ریزش آوار یک مجتمع مسکونی در شهرک بهداشت گفت: دلیل این واقعه که در کنار بیمارستان شهید بهشتی به وقوع پیوست رعایت نکردن نکات ایمنی در ساختمان‌سازی است.

انتهای پیام/78005/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول