اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:

عرضه مستقیم کالا راه حل مشکل توزیع محصولات کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: روشی که برای رفع این مشکل وجود دارد عرضه مستقیم کالا است که تاکنون نیز اقداماتی در این زمینه انجام شده است اما به دلیل مدیریت نادرست موفق نبوده است.

عرضه مستقیم کالا راه حل مشکل توزیع محصولات کشاورزی است

محمد نصراصفهانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تنظیم بازار در حوزه فعالیت‎های بخش بازرگانی است، اظهار کرد: در ارتباط با واگذاری مسئولیت‎های مربوط به تنظیم بازار به سازمان جهاد کشاورزی، بحث‎هایی شده است اما تاکنون اقدامی در خصوص آن انجام نشده و در حال حاضر مسئولیتی در این زمینه نداریم.

وی افزود: تنها فعالیت‎هایی که داریم در بخش نهاده‎ها است که اقداماتی از سوی تعاونی‎ها صورت می‎گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه مشکل توزیع در تمام کالاها وجود دارد تصریح کرد: به دلیل وجود سیستم‎های دلالی و واسطه‎گری در بازار در کشور تمام تولیدکنندگان در عرضه و توزیع محصولات خود دچار مشکل بوده و تنها منحصر به بخش کشاورزی نیست و حل آن نیازمند ساماندهی بازار و ارائه راه حل اساسی است.

وی اضافه کرد: روشی که برای رفع این مشکل وجود دارد عرضه مستقیم کالا است که تاکنون نیز اقداماتی در این زمینه انجام شده است اما به دلیل مدیریت نادرست موفق نبوده است.

نصر افزود: در حال حاضر از اقدامات خوبی که در این زمینه انجام شده است، بازارهایی بوده که از سوی شهرداری‎ برگزار  شده است که نسبت به گذشته عرضه و توزیع را آسان‎تر کرده به ویژه برای مصرف‌کننده، اگر چه کامل و دقیق انجام نمی‎شود و نیازمند اصلاحات در زمینه اجرا است.

وی تاکید کرد: این بازارها باید گسترش یافته و به دست خود تولیدکننده باشد به این معنی که دلال‎ها و واسطه‎ها را کم کنند نه این که کشاورز خود فروشنده باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان حل مشکل توزیع را نیازمند سازماندهی گسترده دانست و گفت: تاکنون به دلیل وجود یک سیستم دلالی قوی در کشور اقدامات انجام شده موثر واقع نشده است.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول