اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

لزوم حجاب اسلامی در خانواده‌ها / ریشه مسائل ضداخلاقی در بدحجابی است

حجاب اسلامی باید در خانواده‌ها توجه ویژه‌ای شود و ریشه اصلی انواع هنجارها و مسائل ضداخلاقی بدحجابی است.

لزوم حجاب اسلامی در خانواده‌ها / ریشه مسائل ضداخلاقی در بدحجابی است

به گزارش خبرنگار فارس در ساری، پیش از ظهر امروز همایش استانی بزرگداشت روز خانواده در مدرسه دخترانه نمونه دولتی پروین شهرستان ساری برگزار شد.

تعدادی از سرپرستان خانواده‌های موفق در این مراسم حضور داشتند و رمز موفقت و راه‌های ایجاد خانواده موفق را برای خانواده‌ها بازگو کردند.

بیشتر این خانواده‌ها رمز موفقت خود را در تعامل و همفکری بین زن و شوهر دانستند.

مدیر مدرسه نمونه دولتی پروین ساری در این مراسم تربیت فرزندان را از اهمیت بالایی برشمرد و افزود: خانواده‌ها مسیری را برای فرزندان خود مهیا کنند تا در جامعه در راه درست قدم بردارند.

مریم صالحی با بیان اینکه برای هوشمندسازی کلاس‌های مدارس تلاش‌های زیادی صورت گرفت، اظهار داشت: تاکنون هفت کلاس از 9 کلاس این مدرسه موفق به هوشمندسازی شدند.

یکی از خانواده‌های موفق شهرستان ساری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تربیت فرزندان موفق از دوران کودکی آغاز می‌شود، گفت: برای ایجاد یک خانواده موفق باید از زمان نونهالی تربیت فرزند را آغاز کرد.

زینب نیازی یکی از راه‌های موفقیت خانواده را گرایش فرزندان به قرآن دانست و بیان داشت: فرزندان نسبت به برخورد و رفتارهای پدر و مادر رشد می‌کنند و در زمینه رفتارهای درون خانواده باید دقت بیشتری شود.

وی با تاکید بر مناسب‌سازی حجاب فرزندان، تصریح کرد: ریشه اصلی انواع هنجارها و مسائل ضداخلاقی در درون خانواده و جامعه مسئله حجاب است.

نیازی با انتقاد از گسترش ماهواره‌ها در خانواده‌ها گفت: وجود ماهواره در درون خانواده مناسب نیست و شبکه‌های ضداخلاقی در تربیت فرزندان تاثیر منفی به بار می‌آورد.

وی اظهار داشت: شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های عقیدتی در تربیت فرزندان و شناخت مسائل اجتماعی تاثیر مثبتی دارد.

نیازی با بیان اینکه خانواده‌ها در زمینه مسائل دینی آگاهی کامل داشته باشند، افزود: دوگانگی رفتار بین زن و شوهر در تربیت فرزند تاثیر منفی می‌گذارد.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول