اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

امر به معروف و نهی از منکر تنها در حجاب خلاصه نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر تنها در حجاب خلاصه نمی‌شود و این فریضه باید در راستای کاهش تمام آسیب‌ها و معضلات موجود در جامعه انجام شود.

امر به معروف و نهی از منکر تنها در حجاب خلاصه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا فلاح پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از احکام عملی مسلمانان و از واجباتی است که هر مسلمانی باید این فریضه مهم الهی را انجام بدهد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مردم باید امر به معروف و نهی از منکر را مانند انجام دادن واجباتی چون نماز و روزه انجام بدهند، اضافه کرد: تذکر لسانی در راستای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه تمام افراد تلقی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: توسعه و ترویج این فریضه مهم الهی نیازمند فرهنگ‌سازی، رفتار‌سازی و الگو‌سازی است و تمام شاخصه‌های امر به معروف و نهی از منکر باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامع به موضوع حجاب اختصاص یافته است، ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در حجاب خلاصه نمی‌شود و این فریضه باید در راستای کاهش تمام آسیب‌ها و معضلات موجود در جامعه انجام شود.

فلاح با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فراگیر شود، تاکید کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید با تعامل و همکاری با شورای شهر و شهرداری در راستای کاهش معضلات و مشکلات اساسی موجود در سطح شهر تلاش کند.

وی ایجاد سد معبر را یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در سطح شهر دانست و افزود: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید در راستای رفع این معضل اقدامات لازم را انجام بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر پدیده وندالیسم در سطح شهر ایجاد شده است، گفت: پدیده وندالیسم به معنای آسیب رساندن به تجهیزات و اماکن تاریخی موجود در سطح شهر است و اقدامات مؤثری باید در راستای کاهش این پدیده در سطح شهر انجام شود.

انتهای پیام/63004/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول