اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

رعایت حجاب و عفاف، امنیت خانواده و جامعه را تضمین می‌کند

فرماندار شهرستان بستک گفت: رعایت حجاب و عفاف، امنیت خانواده و جامعه را تضمین می‌کند.

رعایت حجاب و عفاف، امنیت خانواده و جامعه را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در جلسه امور بانوان و خانواده شهرستان که با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد، اظهار داشت: پوشش و حجاب، نه تنها باعث سلامت اخلاقی جامعه و پایبندی به هنجارهای دینی می‌شود، بلکه زمینه بروز و شکل‌گیری بزه‌کاریها را در جامعه به حداقل می‌رساند.

وی، رسالت عظیم زنان مسلمان به ویژه زنان ایرانی را، ترویج و اشاعه ارزش‌های والای اسلامی و نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: از نظر اسلام زن تضمین‌کننده زندگی بهشتی خانواده است و به همین دلیل عفاف و حجاب برای زن بسیار مهم است.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به نقش آموزه‌های دینی در رشد اخلاق انسانی، متذکر شد: تنها زمانی می‌توانیم از دچار شدن به آسیب‌ها و آلودگی‌های فردی و اجتماعی مصون بمانیم که بتوانیم آموزه‌های الهی و قرآنی را در جامعه اسلامی پیاده کنیم.

مشتاق‌زاده با تأکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، بیان داشت: برای بیان اهمیت عفاف و حجاب در جامعه و نهادینه کردن موضوع لازم است در قالب برگزاری گفتمان‌های تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب به این مساله پرداخته شود.

وی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با محورهای راهکارهای ارتقاء فرهنگ حجاب، دلایل رعایت آن در جامعه می‌تواند گامی مؤثر در سلامت اجتماع باشد.

فرماندار شهرستان بستک در پایان با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب مسئله‌ای فراگیر و مشمول تمامی افراد اعم از زنان و مردان در جامعه است، تصریح کرد: مردان و زنان باید با الگوپذیری از ائمه اطهار در این مسئله پیشگام باشند و با رعایت عفاف و حجاب در راستای تحکیم بنیان خانواده و سلامت اجتماع گام بردارند.

انتهای پیام/88006/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول