اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم (عج) سمنان:

پیشرفت‎های کنونی مدیون فرهنگ متعالی بسیج و دفاع مقدس است

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: پیشرفت‎های کنونی ایران اسلامی، مدیون فرهنگ متعالی بسیج و دفاع مقدس است.

پیشرفت‎های کنونی مدیون فرهنگ متعالی بسیج و دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی صبح امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‎های بسیج ادارات استان سمنان که به مناسبت هفته بسیج و با حضور استاندار سمنان، سرپرست سازمان بسیج کارمندان سمنان، معاونان استاندار سمنان، مدیران کل دستگاه‎های اجرایی، فرماندهان پایگاه‎های بسیج ادارات، سرگروه‎های تعالی، اعضای شورای اندیشه و هم‎فکری بسیج کارمندان و اعضای کمیسیون تعامل با دولت برگزار شد، اظهار کرد: شرایط ما در اوایل جنگ به صورتی بود که حتی ما قادر به دسترسی به سبک‎ترین سلاح‎ها نبودیم.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه در آن زمان فراهم‎کردن تجهیزات نظامی برای ما خیلی دشوار بود، گفت: برای تهیه کم‎ترین تجهیزات برای مقابله با دشمن نیاز بود وقت زیادی صرف شود ولی با این حال و با دست خالی 35 روز از خرمشهر دفاع کردیم.

وی با مقایسه شرایط کنونی با آن زمان گفت: الان ما در شرایطی هستیم که یکی از قدرت‎های برتر نظامی در منطقه هستیم و در همه زمینه‎ها حرف اول را در منطقه می‎زنیم و همه تحرکات دشمنان تحت رصد ما است.

استادحسینی در این گردهمایی عامل اصلی این پیشرفت‎ها را توکل به خدای بزرگ، تبعیت از رهبری و وحدت و همدلی مردم و مسئولان دانست و گفت: در کنار این‎ها تفکر بسیجی و جان‎فشانی شهدای گران‎قدر بود که توانست نیروهای مخلص و معتقد نظام را در کنار هم جمع کند و با استفاده از تلاش شبانه‎روزی به موفقیت‎های بزرگی دست یابیم.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در پایان از همه بسیجیان خواست با حضور حماسی در عرصه‎های مختلف نظام به پیشرفت‎های بیشتر کمک کنند.

در پایان از تعدادی از مدیران بسیجی و فرماندهان بسیج ادارات استان سمنان تقدیر شد.

انتهای پیام/2249/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول