اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان:

تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشوراست

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان با بیان اینکه بسیج تداوم‌بخش مکتب عاشورای حسینی است تفکر بسیجی را در امتداد نهضت عاشورا عنوان کرد.

تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی سه‌شنبه شب در نشست بصیرتی و فرهنگی (بسیج در امتداد عاشورا) که با حضور معاون فرماندار بیجار و جمعی از مسئولان و اساتید و دانشجویان در آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام‌نور برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن تاکنون همواره با ایستادگی و ایثار، حماسه‌های جاودانه‌ای خلق کردند.

وی با بیان اینکه مکتب عاشورای حسینی همواره میان بسیجیان و رهپویان راه ولایت زنده بوده است، افزود: بسیجیان امروزه نیز با الگوپذیری از عاشورا در راستای مبارزه با دشمنان و در رأس آنها استکبار گام برداشته است.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه بسیج سنگر وحدت و همدلی است تصریح کرد: بسیجیان همواره با اتحاد و یکدلی در راستای اعتلای ارزش‌های ناب اسلام پیش رفته و یک لحظه از دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام غافل نخواهند شد.

به گفته وی، امروز دشمنان از الگوگیری قیام‌های مردمی کشورهای اسلامی و همچنین دیگر کشورها  از روحیه عاشورایی بسیج در هراس هستند و به خوبی می‌دانند که تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشوراست.

شیخ‌الاسلامی گفت: دشمن از حرکت بسیج حول محور ولایت فقیه و نهضت عاشورا بیم دارد زیرا می‌داند ایران بسیجی در سایه این الگوپذیری‌ها همواره پیروز است.

به گفته وی، بصیرت بسیج در سایه تفکر نهضت عاشورا و برگرفته از مکتب انسان‌ساز و بزرگ امام حسین(ع)  است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان با اشاره به فتنه سال 88 گفت: اصحاب فتنه از مسیر درست و پیروی از خط رهبری و ولایت فقیه منحرف شدند و نهایتاً موجبات سرافکندگی خود را بیش از پیش مهیا و حقیقت و ماهیت خود را آشکار کردند.

وی افزود: فتنه 88 نشان احساس رعب و وحشت دشمنان از ماندگاری و امتداد نهضت عاشورا در تمامی عرصه‌ها در ایران اسلامی است و آن را سدی در برابر دستیابی به اهداف خود می‌دانند.

به گفته شیخ‌الاسلامی، جریان فتنه 88 تلنگری برای آگاهی و هوشیاری مردم ایران خصوصاً جوانان در مقابل تمامی فتنه‌های دشمنان برای شکست اقتدار ایران اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: عظمت کربلا و عاشورای حسینی و آموزه‌های دینی به قدری است که سال به سال به ارزش آن افزوده شده و تنه‌های دشمنان در کم‌رنگ کردن آنها راه به جایی نخواهد برد.

وی گفت: توطئه‌های دشمنان از بدو اسلام و از زمان پیامبر توسط دشمنان اسلام برای براندازی اسلام آغاز و اکنون نیز ادامه دارد اما به برکت خون شهدای اسلام و ایران هیچ‌گاه به اهدافشان نخواهند رسید.

شیخ‌الاسلامی در ادامه با اشاره به رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس نیز از مکتب عاشورا و نهضت حسینی بهره گرفتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کردستان در پایان بر یادآروی عاشورا و نهضت حسینی، اهداف و تفکر عاشورایی به نسل دوم و سوم انقلاب تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول