اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم تاکید کرد

بهره‌گیری از روحیه بسیجی برای عمران و آبادانی

شهردار قم با اشاره به اینکه بسیجی برای خدا کار می‌کند و رضایت خداوند را در همه کارها مدنظر قرار می‌دهد، گفت: بسیجی هر کاری را برای عمران و آبادانی کشور خود و در هر عرصه‌ای انجام می‌دهد و در این راه تنها رضایت خداوند را می‌طلبد.

بهره‌گیری از روحیه بسیجی برای عمران و آبادانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در حاشیه همایش بزرگ بسیجیان قم با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و منش است، گفت: من خود یک بسیجی هستم و امیدوارم شایستگی آن را داشته باشم.

وی با بیان اینکه زمانی در کشور ایجاب می‌کرد که بسیجیان در جبهه‌ها حضور یابند، اظهار داشت: امروز شرایط ایجاب می‌کند که بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضور داشته و با روحیه بسیجی به کار و تلاش بپردازند.

شهردار قم با اشاره به اینکه بسیجی برای خدا کار می‌کند و رضایت خداوند را در همه کارها مدنظر قرار می‌دهد، ادامه داد: بسیجی هر کاری را برای عمران و آبادانی کشور خود و در هر عرصه‌ای انجام می‌دهد و در این راه تنها رضایت خداوند را می‌طلبد.

وی عنوان کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق عنایت کند که در همه کارهای خود روحیه بسیجی داشته باشیم و با این روحیه برای عمران و آبادانی شهر خود تلاش کنیم.

تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در میدان بزرگ امام خمینی (ره) قم برگزار شد. در این تجمع عظیم آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله حسینی‌بوشهری، امام جمعه قم، آیت‌الله کعبی عضو خبرگان رهبری، استاندار و شهردار قم و سردار مهدوی‌نژاد، فرمانده سپاه قم و برخی مسئولین استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول