اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

تفکر بسیجی حاکم بر روح انقلاب سبب اقتدار ایران شده است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: تفکر بسیجی حاکم بر روح انقلاب اسلامی سبب اقتدار امروز ایران شده است.

تفکر بسیجی حاکم بر روح انقلاب سبب اقتدار ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار چهارشنبه شب با بیان این مطلب در نشست با فرمانده و مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اظهار داشت: همه ما باید از تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکره‌کننده کشورمان در جریان نشست ژنو که به صدور توافقنامه هسته‌ای ایران با کشورهای موسوم به 1 + 5 منجر شد، به طور جد حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی افزود: تفکر بسیجی حاکم بر ایران اسلامی مهمترین عامل موفقیت در حوزه دستیابی ملت قهرمان کشورمان در بحث انرژی صلح آمیز هسته‌ای بود که کشورهای بزرگ را به تعظیم در برابر ملت ایران وادار کرد.

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران در نشست ژنو با حفظ اصول انقلاب و احترام به خواست ملت ایران توانست خواسته‌های به حق خود را برای کشورهای 1 + 5 دیکته کند و این پیروزی بزرگ نتیجه صبر، استقامت، ولایت‌مداری و اصرار ملت قهرمان ایران بر اصول انقلاب بود.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی مجبور شدند با ایران کنار بیایند، گفت: دنیای استکباری باید بداند که دوره زورگویی آنان دیگر به پایان رسیده و منطق، استدلال، برهان و عقلانیت جای آن را گرفته و وعده خداوند در زمینه پیروزی بر مستکبران نیز در این نشست به حقیقت پیوست.

جوکار تصریح کرد: احترام متقابل، کلید حل همه مشکلات است و دنیای کنونی خریدار خوی استکباری و ضایع کردن حقوق ملت‌ها نیست و ایران اسلامی به عنوان سکاندار و سرآمد مبارزه با ظلم و ستم طی 35 سال گذشته ثابت کرده که هیچ‌گاه زیر بار زور و ذلت نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خردمندانه خود نقش اساسی در کسب این پیروزی مهم داشت، اضافه کرد: رفتار مثبت و حساب شده ریاست جمهوری و تیم مذاکره‌کننده ایران در نشست ژنو، دستیابی به موفقیت‌های آینده در عرصه‌های مختلف را با همدلی و تعامل مردم و مسئولان دست یافتنی کرده است.

امام جمعه قشم با اشاره به تفاهمنامه‌های ایران در دوران گذشته و تا پیش از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب که با جنگ تحمیلی هشت ساله دشمنان نظام علیه ملت بزرگ ایران همراه شد تاکنون ایران اسلامی به هیچ کشوری باج نداده و با صلابت از تمامیت ارضی کشور پاسداری کرده است.

به گفته وی همه موفقیت‌های پس از پیروزی انقلاب نتیجه رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت است و تشکیل سازمان بسیج به عنوان یادگار حضرت روح‌الله(ره) نقش تاثیرگذاری در کسب پیروزی‌های گذشته ایران تاکنون داشته است.

وی در پایان با تاکید مجدد بر حمایت همه جانبه از بسیج، تشکیل بسیج 70 میلیونی در ایران را شامل بسیجیان رسمی و همه دوستداران و فرزندان انقلاب در این نهاد اعم از شیعه و اهل سنت دانست و از بسیجیان به عنوان ادامه دهندگان خط سرخ شهادت و اندیشه‌های سید و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین(ع) نام برد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول