اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

توسعه هر جوامعی در گرو توسعه کتاب و کتابخوانی است

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: توسعه هر جوامعی نشانگر آن است که آنها توانستند کتاب و کتابخوانی را در جامعه خود نهادینه کنند.

توسعه هر جوامعی در گرو توسعه کتاب و کتابخوانی است

محمدابراهیم الهی‌تبار در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، برگزاری چنین رویداد بزرگ فرهنگی را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: از اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان توانست در این رویداد بزرگ فرهنگی نقش‌آفرینی کند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: با بازدید از این نمایشگاه تعدد غرفه‌ها، تنوع کتب و حضور پررنگ مردم بسیار خوشحال‌کننده بود که امیدوارم شاهد افزایش چنین فضاهایی در سطح استان باشیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان بیان داشت: امیدوارم این فعالیت‌های فرهنگی خصوصاً در زمان‌هایی که جامعه آمادگی پذیرش چنین فضاهایی را دارد، بیشتر و بهتر برگزار شود.

وی در خصوص نقش نمایشگاه در افزایش سرانه مطالعه نیز خاطرنشان کرد: جوامعی که توسعه پیدا کردند، ریشه در فرهنگ مطالعه دارند و توسعه آنها نشانگر از نهادینه کردن کتاب و کتابخوانی دارد.

الهی‌تبار اذعان کرد: همانطور که رهبران دینی ما تأکید داشته و خداوند نیز کتاب خود برای ساختن جامعه امروز و انسان‌ها بر جامعه بشری عرضه کرده‌اند، باید کتابخوانی را گسترش داد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان یادآور شد: قطعاً چنین فضاهای در ترویج کتاب و کتابخوانی اثرگذار خواهد بود و بهترین شکل آن این است که از سطوح ابتدایی فرهنگ کتابخوانی را در بین فرزندان ترویج دهیم.

هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان از 28 آبان ماه آغاز و تا سوم آذر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول