اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره زندان سراوان مطرح کرد

تجلیل از مددجویان فعال عرصه کتاب و کتابخوانی زندان سراوان

سرپرست اداره زندان سراوان گفت: با حضور رئیس نهاد کتابخانه‌های سراوان از مددجویان فعال عرصه کتاب و کتابخوانی زندان این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از مددجویان فعال عرصه کتاب و کتابخوانی زندان سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان، حسن میر در این مراسم اظهار داشت: کتاب می‌تواند بهترین دوست انسان در تمام مراحل زندگی باشد و امیدواریم مددجویان از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند و با مطالعه کتاب‌های موجود در کتابخانه ضمن بالا بردن سطح معلومات خود اوقات فراغت خود را هم سپری کنند.

میر در ادامه با اشاره به بازسازی کتابخانه مشارکتی شهید محمد امین میرمرادزهی اداره زندان سراوان گفت: امید است با حمایت نهاد کتابخانه‌های شهرستان بتوانیم نسبت به تجهیز کتابخانه اقدام و کتاب‌های جدید با موضوعات مورد علاقه مددجویان جایگزین کنیم.

رئیس نهاد کتابخانه‌های شهرستان ضمن تشکر از مسئولین زندان به خاطر برگزاری این مراسم گفت: کتابخانه مشارکتی شهید محمد امین میرمرادزهی اداره زندان سراوان در ردیف کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته و به صورت ماهانه کتاب و مجلات از نهاد کتابخانه‌های کشور ارسال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به تغییرات بوجود آمده و با استقرار سیستم نرم افزار ثبت کتاب در کتابخانه بتوانیم بهره‌برداری مطلوب را از کتابخانه داشته باشیم.

در این مراسم تعداد 800 جلد کتاب با موضوعات تاریخی و ادبیات و غیره به کتابخانه زندان سراوان اهدا شد.

انتهای پیام/75005/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول