اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین:

فرهنگ کتابخوانی از کودکی در فرزندانمان نهادینه شود

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق، فرهنگ کتابخوانی را از کودکی در فرزندانمان نهادینه کنیم.

فرهنگ کتابخوانی از کودکی در فرزندانمان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جشن کودک، کتاب و کتابخانه که با اجرای برنامه‌های کارگاه نقاشی، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، شعر‌خوانی و مشاعره همراه بود، عصر امروز با حضور دانش‌آموزان و کودکان در کتابخانه شهدا قزوین برگزار شد.

محمدرضا مولایی با اشاره به اهداف برگزاری این جشن اظهار کرد: مطالعه و کتابخوانی باید از سنین کودکی در فرد نهادینه شود زیرا تنها در این صورت است که هدف عالی توسعه مطالعه و کتابخوانی به بهترین وجه محقق خواهد شد.

وی افزود: همکاری هرچه بیشتر آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و کتابخانه می‌تواند موجب تحولی عظیم در بحث مطالعه و کتابخوانی در جامعه شود و نتایج درخشانی به همراه خواهد داشت.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف در کتابخانه‌های عمومی از جمله راهکارها برای افزایش فرهنگ مطالعه و جذب هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان به فضای کتاب و کتابخوانی است.

مولایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر مسئولان و مدیران فرهنگی زمینه توسعه و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی در سطح استان قزوین فراهم شود.

گفتنی است، تقدیر از دانش‌آموزان حافظ قرآن، عضو فعال و کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه که حضوری موفق در برنامه‌های اجتماعی و علمی داشته‌اند از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

انتهای پیام/77003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول