اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی

برترین‌های حوزه کتاب و کتاب‌خوانی کاشمر تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان از برترین‌های حوزه کتاب و کتاب‌خوانی کاشمر تجلیل شد.

برترین‌های حوزه کتاب و کتاب‌خوانی کاشمر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر در آئین تجلیل از کتابداران، خادمان کتاب و خیرین کتابخانه‌ساز کاشمر اظهار داشت: قرار داشتن کاشمر از منظر شاخص‌هایی همچون تعداد اعضا، تعداد امانت و فعالیت خیرین در رتبه اول استان نشان از توجه ویژه مردم این شهرستان نسبت به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است.

محمدرضا بدیع‌زادگان با بیان اینکه کاشمر به لحاظ فعالیتی که داشته به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشرو در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی در سطح استان و حتی کشور مطرح است یادآور شد: کسب رتبه برتر کتابخانه مشارکتی در کشور، کسب عنوان کتاب‌خوان برتر استان، کسب عنوان خیر برتر استان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی تنها بخشی از افتخارات این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه توفیقات و تغییرات ایجاد شده در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی شهرستان مرهون تلاش‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ اعضای انجمن کتابخانه‌های کاشمر است گفت: خوشبختانه در یک‌سال اخیر جلسات انجمن به صورت منظم و به ریاست شخص فرماندار و با حضور اعضا برگزار شده است که این نشان دهنده توجه مسئولان به این حوزه است.

در پایان این مراسم که در سالن مخابرات کاشمر برگزار شد از 75 نفر از کتابداران نمونه، خیرین، اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی، کتابخوان برتر استان، مجموعه کتابخانه شهید مدرس کاشمر به عنوان کتابخانه برتر مشارکتی کشور و نیز از مسن‌ترین عضو کتابخانه‌های کاشمر با 86 سال سن و خردسال‌ترین عضو با پنج سال سن با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/2202/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول