اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دفتر بسیج هنرمندان خراسان جنوبی افتتاح شد

طی مراسمی با حضور شاعر کشوری عباس باقری، دفتر بسیج هنرمندان با عنوان پایگاه مقاومت سردار شهید احمد زارعی، در حوزه هنری خراسان جنوبی افتتاح ‌شد.

دفتر بسیج هنرمندان خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی امشب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس  ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج حضور داوطلبانه‌ای است که ملت ما نیاز ضروری به آن دارد.

پیام یوسفی ادامه داد: بسیج هنرمندان مانند بسیج دانشجویی یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: وظیفه اصلی این تشکل تربیت نیروهای همتراز با انقلاب و کادرسازی برای آینده نظام است.

یوسفی با اشاره به اینکه آحاد مردم جامعه بسیجی هستند، اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی از دل مردم به وجود آمده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی اذعان داشت: بسیج هنرمندان در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی و هنری سعی دارد تا آنجا که در توان دارد برای حفظ جامعه فرهنگی قدم‌های عظیمی بردارد.

یوسفی تصریح کرد: بهره‌گیری از هنر به عنوان یکی از اسباب و لوازم بشر در انتقال باورها و مفاهیم مدنظر خود همواره در جوامع مختلف مورد توجه بوده‌ است.

وی یادآور شد: نظام اسلامی به عنوان یک نظام پویا، فعال و حاضر در شئونات سیاسی، ‌فرهنگی و اجتماعی کشور، سعی دارد مفاهیم و ارزش‌های مدنظر خود را از طریق هنر اشاعه دهد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی تأکید کرد: بسیج هنرمندی دارای ارزش‌های هنری، فرهنگی، موسیقی، شعر، هنرهای تجسمی و غیره بوده که هفته‌ای یکبار اعضای این انجمن جمع شده و به تجزیه و تحلیل مسائل فرهنگی دیار و کشور می‌پردازند.

یوسفی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بسیج هنرمندان برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری بوده که فلسفه این همایش‌ها و جشنواره‌ها تولید اثرات جدید و نو است.

لازم به ذکر است؛ دفتر بسیج هنرمندان با عنوان پایگاه مقاومت سردار شهید احمد زارعی، با حضور شاعر کشوری عباس باقری در حوزه هنری خراسان جنوبی افتتاح ‌شد.

انتهای پیام/69017/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول