اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم آذرماه سال جاری

اختتامیه اردوهای جهادی خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته بسیج اختتامیه اردوهای جهادی و جشنواره فرهنگی و هنری هجرت در استان برگزار می‌شود.

اختتامیه اردوهای جهادی خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زهرایی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سوم آذرماه در جشنواره فرهنگی و هنری هجرت از سرگروه‌ها و فعالان اردوهای جهادی تجلیل می‌شود.

وی به چهار بخش اصلی این جشنواره اشاره کرد و افزود: این بخش‌ها شامل عکس، فیلم کوتاه، شعر، خاطره و دل‌نوشته می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در بخش عکس 160 اثر، در بخش خاطره و دل‌نوشته 200 اثر، در بخش شعر هشت اثر و در بخش فیلم کوتاه هفت اثر به جشنواره راه یافته است.

زهرایی از اختتامیه اردوهای جهادی همزمان با اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری هجرت خبر داد و تصریح کرد: بسیج سازندگی به عنوان هماهنگ کننده اقشار بسیج در بحث اردوهای جهادی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: این مراسم در سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و ساعت 18 روز سوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

اعزام 1100 نفر دانشجو به اردوهای جهادی خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون یک هزار و 100نفر دانشجو در اردوهای دانشجویی به مناطق محروم اعزام شده‌اند، اذعان داشت: این گروه‌ها در قالب 62 گروه 14 روزه به مناطق روستایی اعزام شده‌اند.

زهرایی اضافه کرد: همچنین از آغاز امسال تاکنون یک‌هزار و 300 نفر اردو در قالب 89 گروه هفت روزه در اردوهای محلات و اقشار متخصص به مناطق محروم روستایی خراسان جنوبی اعزام شده‌ است.

اعزام بیش از 14 هزار نفر از اعضای حلقه صالحین به اردوهای جهادی

وی با اشاره به این‌که بسیج برنامه محور و بر پایه حلقه صالحین است، عنوان کرد: در سال جاری 14 هزار و 500 نفر از اعضای حلقه‌های صالحین در قالب اردوی یک‌روزه به مناطق محروم روستایی استان اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از خدمت‌رسانی 19 گروه جهادی مهمان از آغاز امسال در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: همچنین 130 تیم پزشکی با همکاری بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات پزشکی رایگان به روستاهای محروم استان اعزام شده است.

زهرایی اضافه کرد: با اعزام این تعداد تیم پزشکی 3 هزار و 300 نفر از اهالی روستاهای محروم خراسان جنوبی شامل روستاهای نهبندان، سربیشه و دیگر شهرستان‎ها ویزیت رایگان شدند.

شایان ذکر است که در حاشیه مراسم اختتامیه اردوهای جهادی نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69021/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول