اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیج عامل پیش‌برنده تحقق اهداف نظام اسلامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از بسیج به عنوان قاطبه قدرت ایران اسلامی نام برد و آن را پیش‌برنده اهداف نظام اسلامی عنوان کرد.

بسیج عامل پیش‌برنده تحقق اهداف نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در حماسه حضور 5 آذر در شهرستان سقز اظهار داشت: ایران الگوی مستضعفان جهان است که و کشورهای جهان به موفقیت و حقانیت ایران اسلامی در عرصه دیپلماسی اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: بسیج و بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس به خوبی صلابت و اقتدار خود را به دنیا ثابت کردند و بعد از آن هم با شرکت در سازندگی ایران اسلامی و ساخت و سازه‌های مهندسی یک بار دیگر توانایی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج نه تنها در اقدامات مهندسی و فرهنگی بلکه در زمینه اقتصاد مقاومتی با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی نقش مهمی در خلق حماسه اقتصادی به عهده دارد.

رجبی به امنیت پایدار حاکم بر استان اشاره کرد و گفت: کردستان از امنیت پایداری برخوردار است و نقش بسیج و بسیجیان در خلق این امنیت ستودنی است.

به گفته وی، امنیت کردستان در سایه الطاف الهی و حرکت در مسیر و حول محور رهبری و حضور و خدمت  بسیجیان به مردم حاصل شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با بیان اینکه شهدا همواره زنده و ناظر بر اعمال ما هستند افزود: شهدا با ارزشی که برای دین اسلام و انقلاب اسلامی ایران قائل بودند با هدف جهاد در راه خداوند متعال بسیجی‌وار پا به میدان گذاشتند و با ایثار و از خود گذشتگی در راه دفاع از کیان اسلامی جان خود را تسلیم درگاه احدیت کردند.

سردار رجبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای کشورمان گفت: ایران از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با وجود تمامی تهدیدها و تحریم‌ها موفق شد در بحث فن‌آوری هسته‌ای به استقلال برسد و با تبدیل کردن تحریم‌ها به فرصت‌ها، دشمنان انقلاب را ناکام کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تحریم‌های دشمنان را به عنوان فرصتی ناب برای سنجش توان جوانان و بسیجیان که عنصری تأثیرگذار برای نظام هستند عنوان و بر تلاش و مجاهدت در راستای بهره از توان ملی در راستای شکستن تمامی محدودیت‌ها تأکید کرد.

رجبی تصریح کرد: کاربرد توان جمهوری اسلامی ایران بدون حضور و وجود جوانان و بسیجیان امکان‌پذیر نیست و با وجود این جوانان شاهد پیشرفت‌های روزافزون کشورمان در تمامی عرصه‌ها هستیم و این موفقیت در سایه آموزه‌های الهی است.

وی خاطرنشان کرد: شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یادگار گران سنگ معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی تصریح کرد: بسیجی در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از امام آزادگان علی (ع) پایداری و جسارت و ایستادگی در مقابل ظلم را درس زندگی قرار داده است.

عضویت 40 هزار سقزی در بسیج

فرمانده سپاه سقز نیز در این همایش اظهار کرد: بسیج بر پایه صیانت از انقلاب اسلامی و مردم تشکیل شده و توانسته به بهترین شکل در انجام رسالت‌های خود گام بردارد.

ذبیح‌الله مالکی یادآور شد: بیش از 40 هزار بسیجی در این شهرستان ساماندهی و در قالب حلقه‌های صالحین در برنامه‌های مختلف، فرهنگی، آموزشی و غیره مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز به صورت همزمان در 8 پایگاه حوزه روستایی شهرستان سقز نیز همایش حماسه حضور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79010/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول