اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو:

راه‌اندازی آکادمی کونگ‌فو در زنجان بررسی می‌شود

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو با ابراز تمایل برای تاسیس آکادمی کونگ‌فو در زنجان گفت: راه‌اندازی آکادمی در راستای کمک به اهداف فدراسیون است.

راه‌اندازی آکادمی کونگ‌فو در زنجان بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل حیدریان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فو استان زنجان اظهار داشت: هیئت زنجان یکی از استان‌های فعال کشور در این رشته محسوب می‌شود.

وی افزود: زنجان از ابتدای شکل‌گیری ورزش کونگ‌فو همواره جزو استان‌های موفق در این رشته ورزشی بوده است.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌‌فو به سابقه فعالیت 40 ساله ورزش کونگ‌فو در زنجان اشاره و تصریح کرد: مشکلات انباشته شده در این مدت را نمی‌توان طی 17 ماه حل کرد.

این فعال ورزشی بر لزوم تزریق انرژی به جای بیان مشکلات تاکید کرد و گفت:‌ تلاش برای ارتقای جایگاه این ورزش نیازمند توجه به همه جوانب است.

حیدریان بر لزوم استاندارد‌سازی ورزش کونگ‌فو از نوع ایرانی آن تاکید و اضافه کرد: یادمان باشد بر اساس قوانین بین‌المللی ورزشی که به بروز حادثه برای ورزشکار شود، منجر به اخراج ورزشکار می‌شود از این رو ورزش‌ها برای ارائه و داشتن فعالیت‌های بین‌المللی باید استاندارد‌سازی شوند.

وی اضافه کرد: آئین‌نامه مربوط به ورزش کونگ‌فو با همکاری کارشناسان زبده در امر در حال استاندارد‌سازی شدن است.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو بین‌المللی شدن را از دغدغه‌های فعالان ورزش کونگ‌فو اعلام و اضافه کرد: آئین‌نامه این ورزش با حضور اساتید این رشته البته آنهایی که تمایل به این کار داشتند اصلاح و استاندارد شده که به زودی ابلاغ می‌شود.

این فعال ورزشی به توافقات انجام شده با نمایندگان سازمان‌های بین‌الملل برای وارد شدن در زیر مجموعه‌های آنها به عنوان ورزش کونگ‌فوی ایرانی اشاره کرد و گفت: با ادامه روند کنونی و در صورت جلب موافقت سازمان‌های جهانی سبک‌های مختلف می‌توانند فعالیت‌های بین‌المللی داشته باشند.

حیدریان ارتقاء را قاعده و اصول هر کاری از جمله ورزش دانست و اضافه کرد: فدارسیون در صدد کمک به سبک‌های مختلف فعال در هنرهای رزمی است.

وی داشتن تقویم ورزش و عمل به آن را از الزامات کار تشکیلاتی اعلام کرد و گفت: ارائه این اقدامات منجر به کسب وجه در وزارتخانه برای ورزش مورد نظر می‌شود.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو در پاسخ به سئوالی در مورد آورده شدن هنرهای رزمی در کنار کونگ‌فو برای فدراسیون گفت: ساختار فدارسیون‌ها توسط وزارتخانه تدوین می‌شود ضمن اینکه در کنار هم قرار گرفتن این دو واژه در کنار هم عوایدی را هم برای کونگ‌فو دارد که توسط  کارشناسان تبیین شده است.

این مقام ورزشی با ابراز تمایل برای تاسیس آکادمی کونگ‌فو در زنجان تصریح کرد: به محض دریافت درخواست کتبی برای این اقدام موضوع را بررسی می‌کند چراکه راه‌اندازی آکادمی در راستای کمک به اهداف فدراسیون است.

حیدریان به تعاملات انجام شده با نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: همه تلاش خود را برای وارد کردن ورزش کونگ‌فو به جمع نیروهای مسلح می‌کنیم.

وی به برگزاری مسابقات قهرمان قهرمانان اشاره و تصریح کرد: زنجان می‌تواند برگزاری این مسابقات را با حضور جمعی از بهترین‌ها بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول