اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

اردوهای جهادی موجب تقویت روحیه ایمان و کار در دانشجویان می‌شود

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوهای جهادی موجب تقویت روحیه ایمان، کار و تلاش دانشجویان می‌شود.

اردوهای جهادی موجب تقویت روحیه ایمان و کار در دانشجویان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،سردار جهانبخش کرمی امشب در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج را در سال 1358 صادر کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه و بسیج از تدابیر امام خمینی (ره) برای دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی بود، افزود: تدبیر امام خمینی (ره) موجب صیانت از نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان شد.

این مسئول با اشاره به نقش بسیج در اوایل انقلاب اسلامی به ویژه در حل بحران‌های جامعه خاطرنشان کرد: نقش بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در ترور و کودتاها چشمگیر است.

وی با بیان اینکه با ورود بسیج در عرصه‌های مختلف برنامه‌های نظام اسلامی با موفقیت توام بود، افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس نیز نقش تاثیرگذاری را ایفا کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پس از ورود بسیج به صحنه پیش‌بینی دشمن در کسب نتایج مطلوب از جنگ با شکست مواجه شد، یادآور شد: با ورود بسیج به جبهه‌ها عملیات‌های موفق یکی پس از دیگری اجرا شد.

وی با بیان اینکه ابتکار عمل رزمندگان به ویژه بسیجیان موجب شد تا عملیات‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس اجرا شود، افزود: چندین عملیات قابل توجه آفندی در این زمینه برگزار شد.

سردار کرمی با اشاره به اجرای عملیاتی همچون عملیات فتح‌المبین در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این عملیات‌های بزرگ به برکت روحیه جوانان بسیجی و تدبیر امام خمینی (ره) به نحو مطلوبی اجرا شد.

وی با بیان اینکه این نیرو در عرصه‌های مختلف کارآمدی خود را نشان داده است، افزود: موفقیت‌های بسیج مرهون پشتیبانی‌های مردم از این قشر تاثیرگذار جامعه است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  تصریح کرد: بسیج لشگر مخلص خدا است که امام راحل بر دست و بازوی آنان بوسه می‌زند.

وی روحیه بالای معنوی،انگیزه،ایمان، معنویت، اخلاص و روحیه شور و نشاط بسیج را موجب پیروزی در عملیات‌های دوران دفاع مقدس دانست و افزود: صحنه‌های زیبای اعزام، ثبت نام و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بسیار موجب حیرت بود.

وی با بیان اینکه بسیج به پشتوانه مردم در صحنه حضور دارد، خاطرنشان کرد: نقش بسیج در عرصه‌های علمی، جهادی، اردویی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی چشمگیر است.

این مسئول با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی توسط نیروهای بسیجی دانشجو و دانش‌آموز در سطح استان افزود: خدمات مطلوبی در قالب این اردوها به مردم مناطق محروم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در عرصه ارائه خدمات به قشرهای محروم جامعه ستودنی است، افزود: خدمات‌رسانی به مردم محروم مناطق مختلف استان تنها با روحیه جهادی و بسیجی میسر است.

سردار کرمی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در زمینه اردوهای جهادی افزود: تقویت روحیه ایمان، کار و تلاش در قالب این اردوها میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه اردوهای جهادی رسم هجرت است، افزود: تا کنون موفقیت‌های مطلوبی در این زمینه کسب شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دانشجویان با حضور در عرصه‌های مختلف دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند، افزود: دانشجویان بسیجی نیز با حضور در عرصه‌های جهادی نقش خود را ایفا کرده‌اند.

وی با گریزی به واقعه کربلا و نقش تاثیرگذار حضرت زینب (س) در این واقعه گفت: اقدامات حضرت زینب موجب ماندگاری قیام عاشورا شد.

سردار کرمی با بیان اینکه در ماه محرم روزهای سختی برای حضرت زینب (س) رقم خورد، خاطرنشان کرد: سختی های دوران اسارت این شیر زن تاریخ موجب ماندگاری این واقعه شد.

انتهای پیام/73003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول