اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

«کانون بسیج پردیس بهشتی» زنجان افتتاح می‌شود

به مناسبت هفته بسیج «کانون بسیج پردیس بهشتی» زنجان افتتاح می‌شود.

«کانون بسیج پردیس بهشتی» زنجان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

به همین مناسبت مراسم افتتاح «کانون بسیج پردیس بهشتی» زنجان فردا پنجم آذر ماه جاری در محل دانشگاه فرهنگیان زنجان برگزار می‌شود.

این مراسم در ساعت 8 صبح فردا با حضور رضا حسینی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان توسط بسیج اساتید سپاه استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به وظایف کانون بسیج پردیس بهشتی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این کانون ماموریت جذب، آموزش، سازماندهی و حفظ انسجام بسیج را به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بر عهده دارد.

اکبر رجبی ایجاد آمادگی برای مقابله با تهدیدات و جنگ‌های نرم، سخت و نیمه سخت را از وظایف این کانون اعلام کرد و افزود: تلاش برای تداوم انقلاب اسلامی و آبادانی کشور از دیگر وظایف این کانون است.

وی با اشاره به اینکه کانون وظیفه جذب و یافتن اساتید متدین، انقلابی و کارآمد را بر عهده دارد، تصریح کرد: همچنین شناخت اساتید لایق برای پیوستن به بسیج اساتید از دیگر وظایف کانون است.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ایجاد حلقه‌های وصل دانشجویان به بدنه دانشگاه و انجام اقدامات علمی، فرهنگی و پژوهشی را از دیگر وظایف کانون اعلام کرد و گفت: بسیج برای مقابله با تهدیدهای دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته است.

این مسئول مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج افکار و اندیشه‌های بسیج را از دیگر وظایف کانون بسیج پردیس دانست و بیان داشت: ایجاد تعامل سازنده با سطوح مختلف علمی و اجرایی دانشگاه‌ها از وظایف کانون بسیج است.

رجبی ایجاد تعاملات سازمانی با بسیج دانشجویی دانشگاه در راستای تقویت و حضور بسیج را از دیگر وظایف کانون اعلام کرد و افزود: اداره، هدایت، کنترل و پشتیبانی از بسیج اساتید از دیگر وظایف این کانون است.

وی ایجاد و تولید علم و برنامه‌ریزی به منظور ایجاد تعامل با مراکز علمی را از وظایف این کانون اعلام کرد و اظهار داشت: در این کانون مشاوره علمی و فرهنگی به متقاضیان و دانشجویان ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عضوگیری حلقه‌های علمی برای دانشجویان را از دیگر وظایف کانون پردیس دانست و بیان داشت: همچنین در این کانون برنامه‌های متمرکز دانشگاهی مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول