اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه ماهنشان:

بسیج با همه توان در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه ماهنشان گفت: امروز بسیج با همه توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی، سازندگی و... فعالیت می‌کند.

بسیج با همه توان در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند

حجت‌الاسلام مهدی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال 58 تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه قبل از تشکیل این سازمان مردم در زمان انقلاب به صورت خودجوش تظاهرات کرده و فعالیت گسترده داشتند، تصریح کرد: این فعالیت‌های گسترده از خود ملت ایران نشأت گرفته بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه ماهنشان به نقش بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیج در این دوران برای حفاظت از انقلاب نقش چشمگیری ایفا کردند.

این مسئول با بیان اینکه تعداد بسیاری از بسیجیان مخلص در جنگ تحمیلی جان خود را تقدیم انقلاب کردند، گفت: امروز بسیج به صورت سازمان یافته زیر نظر فرمانده کل قوا انجام وظیفه می‌کند.

کریمی، هدف از تشکیل بسیج مستضعفین را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و بیان داشت: امروز بسیج با همه توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی، سازندگی و... فعالیت می‌کند.

وی در ادامه به تهدیدات نرم دشمنان در جامعه اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: هدف از راه‌اندازی جنگ نرم ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه ماهنشان با بیان اینکه بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند، افزود: دشمن از حوزه رسانه‌ای و نوشتاری و از طریق ماهواره، اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای وارد جنگ شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه دشمن از این طریق قصد ضربه زدن به اعتقادات و دین اسلام را دارد، اذعان داشت: بسیج در هر عرصه‌ای که احساس خطر کند با همه قدرت وارد آن می‌شود.

کریمی اضافه کرد: امروز بسیج از طریق تولید نرم‌افزار و دیگر اقدامات با دشمنان مقابله می‌کند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول