اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

حضور بسیجیان در عرصه جهادی با اخلاص و بی‌ادعایی آمیخته است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور بسیجیان در عرصه سازندگی و جهادی با بی‌ادعایی و صداقت کامل به هم آمیخته و ما شاهد پیشبرد بسیاری از اهداف نظام اسلامی در سایه این تلاش‌ها هستیم.

حضور بسیجیان در عرصه جهادی با اخلاص و بی‌ادعایی آمیخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در سومین همایش شکوه هجرت که در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در عرصه سازندگی و توانمندی کشور در حوزه اقتصاد با تمام توان و قدرت حاضر شده و در سال‌های اخیر با رویکردی حقیقی توانسته صلابت و اقتدار واقعی خود را به نمایش بگذارد.

وی حضور بسیجیان را در این سنگر مفید و مؤثر و به عنوان یک کارگاه سازندگی و تجربه‌آموزی قابل تقدیر توصیف کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگر به آموزه‌ها و مبانی ارزشی معتقد است و در سنگر سازندگی تلاش خود را به کار گرفته تا بتوان بیش از هر زمان دیگر انقلاب اسلامی را به اهداف مورد نظر سوق داد.

بابازاده شکوه هجرت را جز رویکردهای اصلی بسیج سازندگی در فصل تابستان و ایام فراغت دانشجویان توصیف کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر کارنامه درخشانی را در این حوزه با همت و درایت بسیجیان شاهد بودیم که انتظار می‌رود در این عرصه پیشبرد اهداف با عزتمندی خاص صورت بگیرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بسیجیان در مسیری که برای خود انتخاب کردند از هیچ قدرت اهریمنی هراسی ندارند بلکه با شکوه خاص در صحنه حاضر شده و اجازه نمی‌دهند بدخواهان این نظام خدشه و خدعه‌ای را به نظام اسلامی و ارزش‌های اصیل آن وارد کنند.

وی یکی از عرصه‌های موفقیت‌آمیز حضور بسیجیان را عرصه جنگ نرم توصیف کرد و یادآور شد: ما در دوران بسیار حساسی به سر می‌بریم و ماهیت دشمن در این جنگ بسیار پنهان است که ضرورت دارد دانشجویان و جوانان بسیجی با آگاهی و بصیرت در این عرصه حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: ‌امروز نظام اسلامی ما با تمام سرمایه‌هایی که در این 34 سال به دست آورده الگوی مظلومان دنیا شده و تاکنون بسیاری از کشورها در مسیر آرمانی و انقلابی خود از ایران الهام گرفته و با قدرت و صلابت در عرصه حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سومین همایش شکوه عزت با هدف تجلیل از شرکت دانشجویان بسیجی در طرح اردوهای جهادی برگزار شد که با شروع سومین دوره طرح شکوه هجرت دانشجویان بسیجی به صورت داوطلبانه و در قالب گروه‌های تخصصی به روستای استان اعزام و در حرکتی جهادی نسبت به رفع نیازهای مرتبط مناطق دوردست اقدام کرده‌اند.

همچنین در آیینی به مناسبت هفته بسیج مراسم تجلیل از بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با ذکر حدیثی به تشریح اهمیت بسیجی‌وار زیستن و ابعاد مختلف بسیجی بودن پرداخت.

حجت‌الاسلام کاظم معاضدی گفت: دشمنان هر چه تلاش کردند تا این انقلاب را در 34 سال اخیر به تسلیم وادار کنند، نتوانستند چرا که حضور بسیجیان قدرت نرم ویژه‌ای را برای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان به وجود آورده است.

انتهای پیام/62007/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول