اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای شورای شهر شیراز صورت می‌گیرد

بازدید دانشجویان بسیجی شیراز از پروژه قطار شهری

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی فارس از بازدید دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه‌های شیراز از پروژه قطار شهری این شهر با حضور اعضای شورای اسلامی شیراز خبر داد.

بازدید دانشجویان بسیجی شیراز از پروژه قطار شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آزاده جعفری دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت علمی و پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برای جذب دانشجویان به فعالیت‌های علمی و پژوهشی برنامه‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌کند، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که دنبال می‌کنیم بازدیدهای علمی بوده که از اهداف این بازدیدها می‌توان به ارتقای سطح دانش علمی و عملی دانشجویان اشاره کرد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، از بازدید دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه‌های شهر شیراز از پروژه قطار شهری خبر داد و افزود: در این بازدید که با حضور چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برگزار می‌شود، دانشجویان با نحوه پیشرفت این پروژه آشنا خواهند شد.

مدیر علمی و پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه در بازدید از پروژه قطار شهری، کارشناسان فنی پروژه و همچنین اعضای شورای شهر به سئوالات دانشجویان پاسخ خواهند داد، اضافه کرد: این برنامه به مناسبت هفته پرخیر و برکت بسیج از سوی ناحیه بسیج دانشجویی فارس چهارشنبه ششم آذر ماه در محل پروژه قطار شهری اجرا می‌شود.

جعفری در ادامه با تاکید بر تقویت و توسعه نهضت تولید علم در راستای ارتقای جایگاه علمی کشور گفت: هسته‌های علمی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس در حال فعالیت هستند که یکی از اهداف تاسیس این هسته‌ها لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد علمی و حفظ گفتمان پیشرفت علمی کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی می‌تواند در عرصه علمی مانند سایر عرصه‌ها موفق شود تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در راستای جهاد علمی و توسعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی و توانمندسازی دانشجویان بسیجی و کمک به خودکفایی و کارآمدی نظام از ماموریت‌های واحد علمی پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کانون‌های علمی، پژوهشی بسیج دانشجویی به انجام کارهای آموزشی و تحقیقاتی می‌پردازد ادامه داد: برخی از پروژه‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در قالب این کانون‌ها تالیف و اجرا می‌شوند.

وی بیان داشت: برگزاری فعالیت‌های علمی، اردوها و بازدیدهای مختلف علمی، کلاس‌های آموزشی، مسابقات علمی، سمینارها و همایش‌ها و چاپ نشریات در موضوعات و رشته‌های مختلف علمی از جمله فعالیت‌های کانون‌های علمی پژوهشی بسیج دانشجویی است.

انتهای پیام/2448/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول