اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

انعطاف‌پذیری بسیج زبانزد خاص و عام است/تبدیل شدن بسیج به سازمان جهانی

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: انعطاف‌پذیری بسیج زبانزد خاص و عام بوده و این مجموعه به سازمان جهانی تبدیل شده است.

انعطاف‌پذیری بسیج زبانزد خاص و عام است/تبدیل شدن بسیج به سازمان جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز ششمین جلسه ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از اصحاب رسانه‌های استان و نمایندگی خبرگزاری‌های رسمی در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ سید فتح محمد حسینیان با تسلیت ایام حزن و اندوه محرم‌الحرام و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این روزها با آغاز هفته بسیج سراسر ایران عطرآگین از بوی امام خمینی (ره) است که دشمنان نظام به صلابت و شکوه این امام بزرگ پی بردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در وصف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: امام در دشمن‌شناسی نمونه بود و با دست مبارک خود بذری به نام بسیج مستضعفین را در جامعه نهاد که جملات آن بزرگوار بیانگر عمق واقعیت بسیج است.

این مسئول نظامی بسیج را مدرسه عشق مکتب شاهدان و شهیدان عنوان کرد و گفت: امام خمینی بسیج را به گونه‌ای معرفی کردند که در تهدیدهای سرد و گرم علیه انقلاب و نظام همواره بسیج پیشرو است و هرجا که حادثه و میدانی باورناپذیری بود بسیج با صلابت نقش‌آفرینی کرد و می‌کند.

حسینیان خاطرنشان کرد: بسیج مجموعه واقعیتی است که زیربنا و مهندسی کارها را انجام می‌دهد این لشکر مخلص خدا در کارنامه خود سابقه درخشانی از خود ثبت کرده و آماده است در زمینه‌های مختلف وارد میدان شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که دشمنان نظام تاکنون نتوانستند در اتاق‌های فکر خود اقدامی و حرکتی پیچیده مبنی بر ضربه زدن به بدنه انقلاب و نظام داشته باشند، گفت: با دفاع و حرکت بسیج نقشه‌های آن‌ها خنثی می‌شود.

وی اذعان کرد: بسیج از انعطاف‌پذیری خاصی برخوردار است و در کمترین زمان ممکن و روزها تغییر جهت می‌دهد و در تمامی شرایط آماده مقابله با هرگونه دشمنی علیه انقلاب و نظام است.

این مسئول نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که بسیج به یک سازمان جهانی تبدیل شده، گفت: فرمولی که امروزه در سوریه و لبنان جواب می‌دهد تفکر بسیجی بوده و هست تفکری است که اگر بر جامعه‌ای طنین‌انداز شود آن کشور را بیمه می‌کند.

سرهنگ حسینیان در ادامه با تاکید بر این‌که بسیج امروز نیازمند بصیرت است، گفت: بسیج باید در بحث دشمن‌شناسی خود را مسلح کند بسیجیان امروز ماموریت‌های بیشتری نسبت به بسیج دیروز دارند از این‌رو بسیج باید قدر و منزلت خود را بداند.

وی اذعان کرد: بسیج دیروز و امروز در امتداد راه امام و شهدا است و باید گفت؛ بسیج بی‌ولایت شایسته به یدک کشیدن این نام بسیجی مقدس را ندارد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر خود به وظایف اصحاب بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید در امورات مختلف حرفه‌ای باشد و بر رسالت و نسبت به وظیفه سنگین خود در اطلاع‌رسانی و آگاه‌بخشی باشد.

سرهنگ حسینیان در خاتمه ضمن تشکر از حضور کلیه اصحاب رسانه در سطح کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و همراهی هرچه بیشتر این مجموعه با سپاه و بسیج شد.

انتهای پیام/82011/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول