اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

افزایش 25 هزار مترمربع فضای ورزشی توسط بسیج سازندگی همدان

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: 25 هزار مترمربع فضا توسط بسیج سازندگی استان همدان به فضای ورزشی استان همدان افزوده شده است.

افزایش 25 هزار مترمربع فضای ورزشی توسط بسیج سازندگی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌‌‌های عمرانی بسیج سازندگی نهاوند اظهار کرد: ورزش به عنوان عامل مهم سلامتی می‌تواند در شاداب کردن فضای عمومی جامعه نقش موثری داشته باشد.

وی گفت: یکی از مأموریت‌های بسیج سازندگی در کنار دیگر خدمات ارزشمند ایجاد پروژ‌ه‌های عمرانی ورزشی است.

فرماندار نهاوند افزود: تاکنون در سطح استان در قالب احداث سالن‌های ورزشی توسط بسیج سازندگی 25 هزار متر مربع سالن ورزشی احداث شده که 7 هزار متر مربع از این میزان متعلق به شهرستان نهاوند است.

وی با اشاره به سرانه ورزش در شهرستان نهاوند به ازای هر نفر تصریح کرد: طی چهار سال اخیر سرانه ورزش در نهاوند از 15 سانتی‌متر به 65 سانتی‌متر به ازای هر نفر در این شهرستان افزایش یافته است.

مولوی ابراز داشت: بخشی از این امتیاز، به علت احداث سالن‌های ورزشی صالحین در شهرهای نهاوند، گیان و برزول است.

وی با اشاره به احداث هفت سالن ورزشی توسط بسیج سازندگی نهاوند بیان داشت: از این تعداد سه سالن در شهرهای نهاوند، فیروزان و برزول افتتاح شده و چهار سالن نیز در دهه فجر امسال توسط بسیج سازندگی نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: به طور میانگین به ازای هر سالن ورزشی حدود 100 تا 120 میلیون تومان اعتبار توسط بسیج سازندگی هزینه می‌شود که میانگین پروژه‌ها از 400 متر تا یک هزار متر است.

وی با اشاره به استفاده چندمنظوره از این سالن‌های ورزشی در نهاوند گفت: این سالن‌ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده و در موارد مختلف علاوه بر انجام ورزش در رشته‌های ویژه داخل سالن مانند فوتسال، والیبال، هندبال و پینگ‌پنگ می‌توان از آن برای برگزاری جلسات و همایش‌های شهرستانی و داخل بخشی استفاده کرد.

مولوی با اشاره به مساعدت شرکت‌های خدمات‌رسان برای تسریع در افتتاح این سالن‌ها در حوزه شهرستان بیان داشت: با توجه به اینکه بسیج متعلق به تمام افراد و اقشار است، مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان نیز در این شهرستان با خلق و خوی بسیجی در راستای مساعدت برای تسریع در افتتاح پروژه‌ها همکاری مطلوب دارند.

انتهای پیام/89016/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول